Gå til innhold

Skal dere ha med musikk til fødselsen?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt det med på tidligere fødsler, men tenkte kanskje denne gangen... Trener jo litt yoga for gravide og yoga/avslapningsmusikk kan kanskje bidra til å gjøre stemningen på rommet litt roligere.

Og da kommer spørsmålet mitt, vet dere om de fleste fødeavd. har cd-spiller?

Eventuelt får vi ha med IPOD og docking eller lignende. Men grenser for hva man skal ha med seg inn også tenker jeg. Jeg har en avslapningscd, så hadde jo vært kjekt om de hadde en cd-spiller.

Jeg kan selvfølgelig ringe og høre, men gøy å høre hva dere andre har tenkt også :)

Fortsetter under...

Jeg har lastet ned masse ny musikk som jeg har på iphonen. Men har ikke planer om å ha med noe mer enn "ørepropper" for å få hørt på den. (Regner ikke med at jeg kommer til å orke ha musikk på når det står på som værst uansett :P )

Kan ikke tenke meg at du ikke får lov til å bruke docking e.l. hvis det hjelper deg med å slappe av. (Så lenge musikken ikke er høy/forstyrrende for andre) Ellers ville jeg bare tatt en tlf for å høre om de har cd-spiller tilgjengelig.

Anonymous poster hash: bce9e...520

Jeg ville også tatt en telefon for å sjekke om de har noe å spille musikk på  - noe jeg egentlig tviler på. 

Jeg venter mitt tredje barn nå, hvert øyeblikk - og hadde veldig god effekt av avslappende musikk på de første fødslene. Og, ja - jeg hadde med cd-spiller, og denne gangen har jeg kjøpt dockinghøyttaller - skal definitivt bruke musikk denne gangen også. 

Lykke til! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...