Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Som om ikke dette er tøft nok, så har ikke cytotecen gjort jobben sin!!!forbasket drit altså,hvorfor kan ikkje kroppen gjøre jobben selv :-( Har vært dritnervøs for blødningene og smertene jeg kunne vente megmåtte virkelig psyke meg opp for å sette inn pillene og ta smertestillende som jeg overhodet ikke liker å gjøre, men det måtte jo gjøres, men her kom det kun litt blødninger,noen klumper,ingen smerter, og så var det hele over! I dag blør jeg overhodet ikke! Det står i brevet fra sykehuset at man skal ha en styrtblødning og kraftige mensensmerter, noe jeg aldri fikk! Så jeg tror at jeg er 1 av 1000!!!!! der aborten er mislykket! Så i morgen blir det vel en ny kur, eller utskraping,Snufs :-( Anonymous poster hash: c711a...6a7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Kanskje du allerede er ferdig? Mener jeg har lest at alle kvinner opplever aborter i tidlig fase i løpet av livet. Når jeg begynte å tenke meg om kunne jeg komme på tre/fire perioder der jeg hadde mer klumper enn normalt, mer blod, mer smerter. Mistenker dette kan være tidligaborter.. Hvis du ikke var 10 uker på vei er det vel ikke så mye som skal ut? Kanskje du i tillegg har høy smerteterskel? Slik at de smertene U tenkte måtte komme, uteble? Anonymous poster hash: f0b70...78e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Kanskje du allerede er ferdig? Mener jeg har lest at alle kvinner opplever aborter i tidlig fase i løpet av livet. Når jeg begynte å tenke meg om kunne jeg komme på tre/fire perioder der jeg hadde mer klumper enn normalt, mer blod, mer smerter. Mistenker dette kan være tidligaborter.. Hvis du ikke var 10 uker på vei er det vel ikke så mye som skal ut? Kanskje du i tillegg har høy smerteterskel? Slik at de smertene U tenkte måtte komme, uteble?Anonymous poster hash: f0b70...78e Jeg hadde en MA i uke seks,skulle vært 11 uker i dag, så spiren var jo ikke mer enn 3 mm stor, men det sto i brevet at jeg skulle ha en styrtblødning, dette har jo jeg ikke hatt!blør jo ikke i dag, blødde så vidt når jeg var på do i går, lite i bindet! Jeg var godt smertelindret, så det kan jo være at det hadde kjentes verre ut hvis jeg ikke hadde smertestillende innabords! Jeg velger å tro at det ikke er over, så får jeg heller bli overrasket hos gyn i morgen, hvis det er det! Anonymous poster hash: c711a...6a7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Jeg hadde en mislykket MA for 2 år siden . Måtte tilbake etter 2 uker igjen å ta medisinsk . Det var utrolig tøft. Slet psykisk lenge. Var tøft nok å måtte ta det valget. Du finner det ut på etterkontrollen. Jeg blødde og hadde smerter jeg, men allikevel var det ikke borte. Anonymous poster hash: ff699...b72
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Jeg hadde en mislykket MA for 2 år siden . Måtte tilbake etter 2 uker igjen å ta medisinsk . Det var utrolig tøft. Slet psykisk lenge. Var tøft nok å måtte ta det valget. Du finner det ut på etterkontrollen. Jeg blødde og hadde smerter jeg, men allikevel var det ikke borte. Anonymous poster hash: ff699...b72 Huff, javisst er det slitsomt, helt grusomt, kommer jo ikke videre i livet før det er over :-( nå er det 2 uker siden vi fikk vite at spiren hadde stoppet, 2 tunge uker men jeg ville gi kroppen 1 uke til å ordne opp selv, men det skjedde jo ikke, og jeg valgte da medisinsk hjemmeabort! Det kommer som sagt ikke noe styrtblødning, bare små klumper på papiret når jeg tørker meg! Vet ikke om det er stor forskjell på MA i uke 6 ift uke 10 feks, eller hvis det er provosert abort, sånn ift smertene og blødning tenker jeg da! Anonymous poster hash: c711a...6a7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Jeg hadde en mislykket MA for 2 år siden . Måtte tilbake etter 2 uker igjen å ta medisinsk . Det var utrolig tøft. Slet psykisk lenge. Var tøft nok å måtte ta det valget. Du finner det ut på etterkontrollen. Jeg blødde og hadde smerter jeg, men allikevel var det ikke borte. Anonymous poster hash: ff699...b72 Huff, javisst er det slitsomt, helt grusomt, kommer jo ikke videre i livet før det er over :-( nå er det 2 uker siden vi fikk vite at spiren hadde stoppet, 2 tunge uker men jeg ville gi kroppen 1 uke til å ordne opp selv, men det skjedde jo ikke, og jeg valgte da medisinsk hjemmeabort! Det kommer som sagt ikke noe styrtblødning, bare små klumper på papiret når jeg tørker meg! Vet ikke om det er stor forskjell på MA i uke 6 ift uke 10 feks, eller hvis det er provosert abort, sånn ift smertene og blødning tenker jeg da! Anonymous poster hash: c711a...6a7 Uff Jeg tok medisinsk på sykehus. Hadde ikke akkurat styrt blødning men masse klumper osv og jegblødde litt i flere uker frem til den kirurgiske. Du får be om kontroll raskt. Angret etterpå at jeg ikke til kirurgisk med en gang, men var redd for narkose. Uansett, lykke til. Tenker på deg Anonymous poster hash: ff699...b72
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Jeg hadde en MA og en BO i løpet av et halvt år. Begge gangene fikk jeg tabletter som jeg skulle ta hjemme- små blødninger. Begge gangene så de på ultralydkontroll at det var rester igjen og jeg måtte ha utskraping. Jeg har fått inntrykk av at det er mange som opplever at kroppen ikke klarer å ordne opp selv. Det er en psykisk påkjenning å gå gjennom. Klem til deg:) Anonymous poster hash: 55b25...302
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Er det ikke slik at jo senere i svangerskapet (11 uker er jo ikke så tidlig akkurat) så må man som regel til utskraping? Jeg tror ikke det er helt uvanlig faktisk! Uansett, høres grusomt ut:( Håper det ordner seg! Anonymous poster hash: 1f309...bbc
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Takk dere <3 Jeg må legge til at jeg kunne få utskraping, selv om fosteret bare var estimert til 6 uker (3 mm "stort)! jeg var innstilt på kirurgisk, men gyn anbefalte medisinsk siden det er det beste for kroppen, så derfor ombestemte jeg meg og prøvde det, men nå ser det da altså ut til at det er mislykket! Skal tilbake til gyn i morgen, så får vi se! Anonymous poster hash: c711a...6a7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har hatt flere tidlige SA, mellom uke 5-6, da har det ikke gjort vondt, og bare kommet som en helt vanlig menstruasjon, og jeg blør ikke mye. Anonymous poster hash: c4ea0...e02
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har hatt flere tidlige SA, mellom uke 5-6, da har det ikke gjort vondt, og bare kommet som en helt vanlig menstruasjon, og jeg blør ikke mye. Anonymous poster hash: c4ea0...e02 Det går jo an å hååååpe at det er tilfelle, men tror dessverre ikke det! Skulle ha blødd nå da, men det har jo stoppet helt opp så... Anonymous poster hash: c711a...6a7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 Dytt Anonymous poster hash: c711a...6a7
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #13 Skrevet 13. juni 2014 Ei venninne av meg hadde MA rundt 3 mnd på vei, embryoet hadde stoppet å vokse rundt 5 uker på vei. Hun fikk tabletter, blødde litt og det var det. Hun ventet med å gå til legen, 3 uker senere styrtblødde hun. Måtte likevel til utskraping siden kroppen ikke klarte å kvitte seg med alt. Anonymous poster hash: 855ad...716
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #14 Skrevet 13. juni 2014 Kanskje du allerede er ferdig? Mener jeg har lest at alle kvinner opplever aborter i tidlig fase i løpet av livet. Når jeg begynte å tenke meg om kunne jeg komme på tre/fire perioder der jeg hadde mer klumper enn normalt, mer blod, mer smerter. Mistenker dette kan være tidligaborter.. Hvis du ikke var 10 uker på vei er det vel ikke så mye som skal ut? Kanskje du i tillegg har høy smerteterskel? Slik at de smertene U tenkte måtte komme, uteble?Anonymous poster hash: f0b70...78e Jeg hadde en MA i uke seks,skulle vært 11 uker i dag, så spiren var jo ikke mer enn 3 mm stor, men det sto i brevet at jeg skulle ha en styrtblødning, dette har jo jeg ikke hatt!blør jo ikke i dag, blødde så vidt når jeg var på do i går, lite i bindet! Jeg var godt smertelindret, så det kan jo være at det hadde kjentes verre ut hvis jeg ikke hadde smertestillende innabords! Jeg velger å tro at det ikke er over, så får jeg heller bli overrasket hos gyn i morgen, hvis det er det! Anonymous poster hash: c711a...6a7 Jeg har hatt SA i uke 6. Hadde to dager med litt ekstra kraftig blødning og ubehag i magen, ellers som en vanlig mens. Vil tro at kroppen din har ordnet opp. Anonymous poster hash: 2c397...8a8
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #15 Skrevet 13. juni 2014 Kanskje du allerede er ferdig? Mener jeg har lest at alle kvinner opplever aborter i tidlig fase i løpet av livet. Når jeg begynte å tenke meg om kunne jeg komme på tre/fire perioder der jeg hadde mer klumper enn normalt, mer blod, mer smerter. Mistenker dette kan være tidligaborter.. Hvis du ikke var 10 uker på vei er det vel ikke så mye som skal ut? Kanskje du i tillegg har høy smerteterskel? Slik at de smertene U tenkte måtte komme, uteble?Anonymous poster hash: f0b70...78e Jeg hadde en MA i uke seks,skulle vært 11 uker i dag, så spiren var jo ikke mer enn 3 mm stor, men det sto i brevet at jeg skulle ha en styrtblødning, dette har jo jeg ikke hatt!blør jo ikke i dag, blødde så vidt når jeg var på do i går, lite i bindet! Jeg var godt smertelindret, så det kan jo være at det hadde kjentes verre ut hvis jeg ikke hadde smertestillende innabords! Jeg velger å tro at det ikke er over, så får jeg heller bli overrasket hos gyn i morgen, hvis det er det!Anonymous poster hash: c711a...6a7 Jeg har hatt SA i uke 6. Hadde to dager med litt ekstra kraftig blødning og ubehag i magen, ellers som en vanlig mens. Vil tro at kroppen din har ordnet opp. Anonymous poster hash: 2c397...8a8 Åh, jeg håper du har rett jeg altså :-) i går hadde jeg kun litt blod ved et dobesøk, og så vidt litt brun utflod. Men Ila av natten så har jeg fått mensen, jeg blør ikke mye, men blødninger er det (igjen,sorry detaljer,hehe ) har time til gyn idag, så hun kommer nok til å ta en titt. Kanskje kroppen holder på å ordne opp selv nå, og at jeg slipper mer piller, det er jo lov og håpe ;-) Anonymous poster hash: c711a...6a7
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #16 Skrevet 13. juni 2014 Godt mulig at kroppen har reabsorbert det meste. Jeg hadde en SA i uke 6, og da var det ikke veldig mye som kom.. Ble gravid måneden etterpå med mini. Lykke til! Anonymous poster hash: 80aff...6b2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #17 Skrevet 13. juni 2014 Godt mulig at kroppen har reabsorbert det meste. Jeg hadde en SA i uke 6, og da var det ikke veldig mye som kom.. Ble gravid måneden etterpå med mini. Lykke til! Anonymous poster hash: 80aff...6b2 Tusen takk :-) Anonymous poster hash: c711a...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå