Gå til innhold

Noen som har erfaring med Hell bil i Stjørdal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å reise et stykke for å hente oss bil, men er Kjemperedd for å bli lurt av bilselger. Vi har allerede hatt en opplevelse med det, men heldigvis var det bare noe timer herfra, så vi kunne reise hjem uten store kostnader. Verre blir det med fly, fridager osv hvis vi henter oss bil på andre siden av landet. Så da lurer jeg på om noen har erfaring med Hell bil?

Anonymous poster hash: a3fce...bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hell bil er ihvertfall en seriøs bilforhandler.  Jeg ville ikke vært redd for å handle hos dem :)

Anonymous poster hash: 25d48...5ac
Skrevet

Hell bil er ihvertfall en seriøs bilforhandler.  Jeg ville ikke vært redd for å handle hos dem :)

Hell bil på Stjørdal that is. De har jo flere avdelinger, men har aldri hørt noe gæli om noen av avdelingene forøvrig. Den på Stjørdal er forsåvidt den største.

Skrevet

Takk for svar:) Vi må jo rett og slett bare ta en råsjanse, men håper de er ærlige bilselgere der:) Greit å høre om andres erfaringer.

Anonymous poster hash: a3fce...bfc

Skrevet

Skjønner det, når man blir nødt til å reise langt så føles det kanskje litt skummelt. Men jeg for min del har bare godt å si om dem, familien min har stort sett alltid handlet bil der, samme med vennene mine. Nå har jeg flyttet til en annen kant av landet, men har fortsatt til gode å høre at noen har blitt lurt der - det er tross alt en stor bilforhandler.

Lykke til med bilkjøp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...