Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bank kortet og førerkortet mitt er sporløst forsvunnet. Noen som kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser en koffert foran en kommode, og tror de ligger rett i nærheten av disse. Jeg ser også noen blomster, men ser ikke om det er noe som er blomstermønstret eller om det faktisk er ekte blomster. med dette også befinner seg i miljøet rundt dem. Jeg får ikke noen fornemmelse av at de ligger spesielt skjult eller under noe.

Anonymous poster hash: 8bcbc...b7b
Skrevet

Hmm. Har ikke funnet noe :-( har ingen koffert her

Skrevet

Dytter litt. Vi reiser på hytte tur i dag og trenger sårt kortene mine :-(

Skrevet

Ingen som kan hjelpe ? :-( føler jeg har lett over alt. Vi bor i leilighet, noen som ser om de ligger her hjemme, eller i huset til min mor??

Skrevet

Er ikke ekspert på dette, men hatt en del treff

Jeg ser en lomme. Ikke nødvendigvis m glidelås. Kan være i en veske eller bukse/jakke. Tynt fór i lomma. Mørk farge. Vet ikke om det sier deg noe. Nærmere enn du tror. Ikke hos mor. Håper det kan hjelpe. Siden du ikke fåttsvar fra andre.

Anonymous poster hash: c1966...b01

Skrevet

tusen takk for svar ! da skal jeg lete videre :-)

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg driver med. Men jeg ser for meg en skjenk med noe lilla på (løper eller pynt feks), i 2. Skuff. Jeg kom frem til det fordi det eneste jeg tenkte på var lilla og et 2 tall😜 gi en lyd når du skulle måtte finne det. Noen ganger finner man det på samme plass man har lett før😊

Anonymous poster hash: 4e300...7c0

Skrevet

ikke funnet noe enda, men leter hver dag. Begynner jo å bli begrenset med steder jeg kan lete :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...