LeTwinsA Skrevet 13. juni 2014 #26 Skrevet 13. juni 2014 Var utsolgt da jeg skulle kjøpe den i går ..... Hylk
Espen Haug Skrevet 23. desember 2018 #27 Skrevet 23. desember 2018 Jeg kjøpte den for bare noen få dager siden, og fikk brukt den kanskje 5 ganger før den sluttet helt å funke..! Først sluttet den å fungere mens jeg holdt på å bruke den, så jeg leste bruksanvisningen for å se om jeg hadde gjort noe galt. Det stod at jeg skulle dra ut kontakten, skru av koppen, og vente 15 minutter. Jeg var utålmodig, og venta bare noen få minutter, men det holdt, og den "fungerte" igjen (stoppa fortsatt en gang eller 2 iløpet av tiden det tok å lage en smoothie, så det ble en langdradd prosess). Men i går kveld var det full stopp. Så jeg tok ut kontakten, og lot den stå sånn over natten, men fungerer fortsatt ikke... Vil heller betale 1000kr for en blender som funker, enn det ubrukelige greiene her..!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #28 Skrevet 23. desember 2018 2 timer siden, Espen Haug skrev: Jeg kjøpte den for bare noen få dager siden, og fikk brukt den kanskje 5 ganger før den sluttet helt å funke..! Først sluttet den å fungere mens jeg holdt på å bruke den, så jeg leste bruksanvisningen for å se om jeg hadde gjort noe galt. Det stod at jeg skulle dra ut kontakten, skru av koppen, og vente 15 minutter. Jeg var utålmodig, og venta bare noen få minutter, men det holdt, og den "fungerte" igjen (stoppa fortsatt en gang eller 2 iløpet av tiden det tok å lage en smoothie, så det ble en langdradd prosess). Men i går kveld var det full stopp. Så jeg tok ut kontakten, og lot den stå sånn over natten, men fungerer fortsatt ikke... Vil heller betale 1000kr for en blender som funker, enn det ubrukelige greiene her..! Da har nok du fått en dårlig vare, eller du bruker for lite væske, for meg høres det ut som du bruker for lite. Jeg har en sånn obh smoothie twister, den er 2 år gammel og er i bruk flere ganger i uka, den fungerer kjempegodt Men jeg må passe på at det er nok væske, hvis ikke stopper den. Anonymkode: 07324...351
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2018 #29 Skrevet 23. desember 2018 3 timer siden, Espen Haug skrev: Jeg kjøpte den for bare noen få dager siden, og fikk brukt den kanskje 5 ganger før den sluttet helt å funke..! Først sluttet den å fungere mens jeg holdt på å bruke den, så jeg leste bruksanvisningen for å se om jeg hadde gjort noe galt. Det stod at jeg skulle dra ut kontakten, skru av koppen, og vente 15 minutter. Jeg var utålmodig, og venta bare noen få minutter, men det holdt, og den "fungerte" igjen (stoppa fortsatt en gang eller 2 iløpet av tiden det tok å lage en smoothie, så det ble en langdradd prosess). Men i går kveld var det full stopp. Så jeg tok ut kontakten, og lot den stå sånn over natten, men fungerer fortsatt ikke... Vil heller betale 1000kr for en blender som funker, enn det ubrukelige greiene her..! Du opprettet profil bare for å svare dette på en 4 år gammel tråd? 🤔 Anonymkode: eb9d7...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå