Gå til innhold

Smoothie Twister, OBH Nordica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har efraring med smoothie twister, OBH Nordia? Den som nå er på tilbud på coop?

Ønsker en som tar liten plass men som er god! ;)

Anonymous poster hash: d686d...117
Skrevet

Det lurer jeg også på. Vurdere å kjøpe den i morgen. Er jo ikke noe upris så tar sjansen:)

Anonymous poster hash: a0141...527

Skrevet

Åh den ønsker jeg meg! Hvis den funker.. Svar folkens:p

Skrevet

Hehe. Om du kjøper den i morgen #3, så fortell oss hvordan den funker da ;-)

Skrevet

Kjøpte den i går! :D Heeelt suuper etter min mening :P Kjempegreit å lage smoothie og samtidig har du den rett på drikkeflaska! ;)

Skrevet

Lurer jeg på også, så de hadde ekstra drikkebegere til den både på Europris og Claes Ohlson...

Har en diger blender stående inne i kjøkkenskapet som jeg aldri gidder dra ut for det er så mye styr å vaske den, men denne så jo fin ut. Ungene elsker smoothie, så om denne fungerer greit vil jeg kjøpe den. Når det står at den tar isbiter må den vel ta frosne bær også?

Anonymous poster hash: 7f3b2...591
Skrevet

Min kollega har den og skryter veldig av den. Hun synes det er veldig greit at det blandes rett på drikkeflaske.

Har tenkt til å kjøpe meg den selv

Anonymous poster hash: ea660...fcb
Skrevet

Kjøpte den i går! :D Heeelt suuper etter min mening :P Kjempegreit å lage smoothie og samtidig har du den rett på drikkeflaska! ;)

Åh, så bra. Kanskje dette er veien ut av alle mine usunne spisevaner på kvelden...

En smoothie med frosne bær og yoghurt er jo kjempegodt :)

Skrevet

Men mixes det skikkelig? 

Alt jeg har eid fra OBH nordica har vært RÆÆÆÆL, for å si det mildt. 

Blenderene f.eks er jo helt grusome. den blender bare det som ligger helt i bunnen ved bladene, ikke resten.

Tar denne alt og skikkelig?

Skrevet

Var ikke noen klumper i min smoothie i går kveld iallefall :P jeg bruker froset poser med div bær, og tar dem opp 15-30 min før jeg bruker dem :P

Skrevet

Også er det bare å løfte den av og snu den på hoden ett par ganger og fortsette å mixe hvis noe skulle sette seg fast ;)

Skrevet

Skal sende anmeldelse om jeg får kjøpt den i morgen og skal så klart teste den med en gang;)

Anonymous poster hash: a0141...527

Skrevet

kjøpte idag, skal teste imorgen. Gleder meg :D

Skrevet

Viste den til mannen her nå og han sier: "Er det ikke bare en stavmikser på hodet da, det har vi jo i skapet"

Gledesdreper altså ;)

Vil kjøpe sånn i morgen jeg....

Skrevet

den er iallfall søt og liten, med to superkjekke flasker :D

Skrevet

Kjøpte i går og er utrolig fornøyd! Har fra før en stor en i skapet, som er et ork å dra frem og rengjøre. Denne er superkjekk! Knuste og blandet bær, yoghurt og juice på sekunder! Kjempegrei å rengjøre, bare å sette kniven, flaske og kork rett i oppvaskmaskina. Blir å kjøpe ennå en i morgen, for å få ekstra flasker. Har vasket og blandet nye porsjoner flere ganger allerede, til både store og små.

Skrevet

Kjøpte i går og er utrolig fornøyd! Har fra før en stor en i skapet, som er et ork å dra frem og rengjøre. Denne er superkjekk! Knuste og blandet bær, yoghurt og juice på sekunder! Kjempegrei å rengjøre, bare å sette kniven, flaske og kork rett i oppvaskmaskina. Blir å kjøpe ennå en i morgen, for å få ekstra flasker. Har vasket og blandet nye porsjoner flere ganger allerede, til både store og små.

Gleder meg til å handle inn ting imorgen !! Hva er godt å blande ?!?

Skrevet

Crap... Kan man ikke kjøpe feks flasker til den utenom ?

Skrevet

Kjøpte min i går. Har brukt den flere ganger allerede, og er kjempefornøyd. Slipper å fram Kenwooden! Den er liten og hendig, tar så liten plass at jeg tar den med på ferie. Kjøpte en i gave til ei venninne også. Hun ble fornøyd, og skulle prøve den i morgen:-) anbefales!

Anonymous poster hash: 82dc7...56f

Skrevet

Lurer på hvordan denne er i forhold?

http://www.clasohlson.com/no/2-Go-blender/Pr341643001

Til denne kan man kjøpe ekstra to go-flasker for bare 49 kr...

Jeg fant ekstra flasker til OBH sin også, men måtte leite litt gitt....

https://www.flust.no/kjoekken/kjoekkenapparater/blender/obh-nordica-ekstraflasker-til-smoothie-twister/

Skrevet

Så på dem jeg også, men fant ut at det ble så billig å bare kjøpe en ekstra maskin m.2 flasker, at vi bare gjorde det i stedet. Da har vi også en ekstra maskin, som kan stå på hytta eller bare ekstra om den andre skulle ryke.. Får kjørt seg her :)

Skrevet

Har dere som har kjøpt dere denne prøvd den? :)

Skrevet

Jadda, godt kjøp!

Veldig fornøyd, den fungerte jo utmerket. Lagde til og med en liten porsjon "is" i den, med vanlijekesam, litt melk og frosne bringebær. Super kos når man er på slankeren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...