Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Datteren min fyller straks 6 år og skal ha bursdagsfest:) Det blir bare jenter og de blir ikke så mange ( 6-7 stk). Tenkte vi skulle ha skattejakt etter godteposer, men hva annet kan være gøy? Håper på mange svar og ideer fra dere! Anonymous poster hash: 5a0c1...bc4
Love my kidz Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 *Vannballonger er gøy, lag et stort blink, som en dartskive og la de kaste på den. *Tegn hale på grisen er de fortsatt ikke for store til. Kan love deg det blir mye fliring når de bommer
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 En bursdag datteren min var i hadde de kjøpt noen esker med litt store treperler på Panduro eller Biltema eller noe så når de satte seg til bords fikk alles hver sin strikk til å tre perler på også lagde de hvert sitt smykke. Det var veldig stas altså, å komme hjem fra bursdag med sitt eget hjemmelagede smykke var gøy. Ellers er hvit papirduk og fargeblyanter på bordet gøy. Men det viktigste av alt er nok tid til frilek altså, det gøyeste med bursdag er jo å få utforske et helt nytt hus, leke med lekene som er der osv. Du må ikke organisere for mye, egentlig minst mulig Hadde alle jentene i klassen til min førsteklassing i bursdag her for noen uker siden, og de hadde en runde med flasketuten peker på men så ville de overhodet ikke ha noe mer organisert lek, de ville leke på egenhånd. Anonymous poster hash: b1404...ab7
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Tusen takk for tips og innspill! Tar gjerne i mot flere Anonymous poster hash: 5a0c1...bc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå