Gå til innhold

150 cm - er det for lite for en dobbeltseng?

Anbefalte innlegg

Vi har hatt 150 i alle år (samboere i 15 år), to barn som stadig kommer oppi.

Kjøpte 180 til hytta, byttet den ut til 150 da den ble så gedigen. Jeg hater og ligge tett, men vi er normalt slanke og ikke så høye (163 og 175), så 150 er mer enn stort nok.

Anonymous poster hash: 55bdb...14f

Fortsetter under...

Ser vi er mange forskjellige her 🙊 jeg syns 180senga vi har her hjemme er nesten litt liten 😝 jeg liker å ha god plass rundt meg. Ligger ganske urolig og hater å måtte tenke på han som ligger ved siden min når jeg baler rundt 😉 vi har ei 120seng på gjesterommet som vi har brukt litt når vi har pussa opp. Det går, men vi sover dårligere begge to:)

Vi har 150 seng og jeg syns den er passe. Men merker at når jentungen er her og vil kose om morran blir den trang. Hvis man har barn som liker å komme å kose så kan jeg være enig i 180 seng. Men så er det igjen en hytte seng. Så jeg syns dere kan gå for en 150 seng uten noe problem hvis DERE syns det passer. ;)

Annonse

Jeg og samboeren har hatt en 140-seng i 8 år, går helt greit. Nå når vi flytter skal vi ha 180, mest fordi jeg er gravid og vi synes det er greit både med plass til magen og etterhvert en liten en oppi der

Anonymous poster hash: 8f80d...757

Synes det er helt greit som dobbelseng. Vi hadde lenge 150 selv.

Kommer sikkert også litt an på hvem som skal sove i den, tipper man trenger mer plass om man selv er litt "stor"?? Og så kan man jo ha stor familie... som kommer snikende inn i løpet av natta...

Men for to helt vanlige voksne bør det være nok.

Har hatt 180-seng i mange år, men vi ville gi minstebarnet ett litt større rom, så da flytta vi inn på ett bittelite rom, så nå har vi 140-seng. Det går jo greit, men jeg syns egentlig den er for liten... Men på en hytte, vil jeg tro det går helt fint. :-)

Anonymous poster hash: 9a2f9...fbc

Annonse

Jeg får helt fnatt av mindre enn 1.80 seng, og vi er slanke begge to. Liker å breie meg litt, hehe :) Dessuten er jeg varm om natten og orker ikke å ligge helt oppi noen, vil i alle fall kunne velge (vi er veldig glade i hverandre asså). Vi har presset 1.80 sengen vår inn på verdens minste soverom (barna fikk de store), og det funker helt fint selv om det er trangt på gulvet. 

Men dette er tydeligvis smak og behag:)

Anonymous poster hash: 88e7f...0f8

Vi har 160 og god plass. Ligger ikke oppå hverandre i det hele tatt og har ofte besøk av en liten til mellom oss. Min mann er ingen fe heller akkurat...

Ta med deg mannen på butikken og prøv en 160-seng så merker dere fort om det går greit eller ikke 😉

Anonymous poster hash: 0b8dc...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...