Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Hvor lang tid brukte du? Og hvor lang tid tror dere jeg vil bruke som ikke har jogget før, men som begynner i morgen! Anonymous poster hash: 21099...7af
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Løpt 10 km på 45 min. Tipper jeg løper 5 på 20:) Sett deg et mål under timen, det er bra og oppnålig dersom du er sånn noenlunde i draget Anonymous poster hash: 9419e...2aa
Love my kidz Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Løpt 10 km på 45 min. Tipper jeg løper 5 på 20:) Sett deg et mål under timen, det er bra og oppnålig dersom du er sånn noenlunde i draget Anonymous poster hash: 9419e...2aa Altså, denne tiden du greier er vanvittig raskt vil jeg si. Du må være en erfaren løper HI, jeg var fersk løper i fjor. Startet med jogging i mai og deltok i kk-mila og greide 10 km på 1 time og 12 minutter. Så jeg klarer 5 km på 35 minutter. Er altså ikke så rask, men du verden som jeg holder ut
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har aldri løpt kk-mila, men jogget et par ganger ifjor (i et forsøk på å variere treningen ytterliggere - funka dårlig! ;-) ) Har ikke løpt mer enn i skolesammenheng, så vil anta at jeg er under kategorien "ingen løpeerfaring".. hehe.. jeg løp 5km på 25 min. Og for the record; jeg er 35 år gammel 3barnsmor uten fortid som trent. ;-) Anonymous poster hash: ee9db...a38
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Er det første gang og du fortsatt er ganske utrent ville jeg bare fokusert på å gjennomføre og kose meg. Få en feeling på hva du kan prestere i et løp. Jeg løp mitt første løp i fjor. Hadde ingen formening om hvordan formen var og målet var å ha det gøy. Løp sentrumsløpet (1 mil) på en time. Etter det satt jeg meg mål. Løp Iform løpet på 55 minutter og halvmaraton på 2 timer og 7 minutter. Anonymous poster hash: e2cc7...91e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Viss du ikke er særlig trent, vil jeg tro at du klarer det på ca 30 min. Anonymous poster hash: 440fb...5d2
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Herregud så spreke alle her er da! Jeg er relativt aktivt, løper litt noen dager i uken, men jeg bruker en halvtime på 4 km jeg... Men jeg er ikke veldig rask da... Anonymous poster hash: 307f5...a8e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Herregud så spreke alle her er da! Jeg er relativt aktivt, løper litt noen dager i uken, men jeg bruker en halvtime på 4 km jeg... Men jeg er ikke veldig rask da... Anonymous poster hash: 307f5...a8e Med mindre du trener til noe spes så spiller ikke tiden noen rolle. Du beveger deg og det aller viktigste.... Får du en godfølelse når du trener? DET er viktigst. Forøvrig er løping mye teknikk. Var med i en løpegruppe i fjor før halvmaraton og fikk masse tips på hvordan løpe effektivt. Forbedret mila mi med 5 minutter på to måneder bare på å forbedre steget mitt. Anonymous poster hash: e2cc7...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå