240210 Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Er det farlig å vaske seg nedentil me asan underlivssåpe??
X10ne Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Neppe farlig. Produktet er jo tilpasset området det skal brukes. Men sånn generelt tenker jeg det kan være lurt å begrense mengden kjemikalier i underlivet.
240210 Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2014 Ja, e har lest litt på Google at de ikkje e så veldig lurt å bruke asan i underlive når en e gravid.. Bare vann liksom:)
Sørlandskjerringa Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Asan er for sterkt for meg, fikk anbefalt ACO Cleansing Oil istedenfor av gynekologen min. Det kjennes veldig trygt nå i graviditeten også Slimhinnene reagerer bra på forandringa.
Blåbært Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Jeg bruker Asan og har gjort det gjennom hele svangerskapet uten å reagere noe annerledes, er nå i uke 32. Syns nesten det blir litt på grensa til hysteri, man kan jo snart ikke nyse engang uten at det er farlig for fosteret.. Hadde jeg reagert på noen måte så hadde jeg jo kanskje revurdert saken, men jeg gjorde det før jeg ble gravid og fortsetter med det under graviditeten også da
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Dette har jeg aldri hørt om, selv bruker jeg dr greve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå