Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #26 Del Skrevet 11. juni 2014 Kan ikke sms lagres i iCloud? Det du skriver om innholdet i meldingene fra denne fyren er langt over det som er "vanlig drittsekk-oppførsel". Nei, det er ikke ulovlig å være drittsekk, det er derimot veldig ulovlig å trakassere, true og drive med psykisk vold. Og det er det han gjør, selv om han tror han har sitt på det rene ved å formulere drapstruslene på en slik måte at han ikke kan bli tatt for det. Du må ALDRI ta telefonen når han ringer. Sørg for å holde all kommunikasjon skriftlig. Vær høflig og imøtekommende når han spør om samvær, og svar aldri på meldinger som inneholder trusler og annet oppkast. I en fremtidig rettsak vil meldingsloggen bli brukt som bevis, da er det viktig at det framkommer at du er åpen for samvær. Dersom han skulle anmelde deg for samværssabotasje vil jo loggen avkrefte dette. I tillegg er det ulovlig å anmelde falskt, dette vet nok x'n din siden han kun vil diskutere samvær muntlig, så tror nok aldri du vil gå noen anmeldelse med det som grunnlag. Til sist vil jeg bare si at du må gå til politiet med dette. Samle all dokumentasjon du har. Politiet kan også ta en kopi av innholdet på telefonen din, så slipper du å overføre meldingene på forhånd. Ta direkte kontakt med de som jobber med voldssaker, de har garantert sett dette før og vet hva som er lurt å gjøre. Anonymous poster hash: d714b...596 Må jeg la dem ta kopi av hele telefonen, eller kan de ta kopi av en bestemt tråd? Vet du det? Anonymous poster hash: d8fdc...201 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144147848-anklaget-for-samv%C3%A6rssabotasje/page/2/#findComment-146436978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #27 Del Skrevet 11. juni 2014 Nei besøksforbud forhindrer det ikke, men det kan bli oppnevnt en fra bv som skal ha tilsyn når han ser dem. Er bruddet ferskt? Var omtrent samme med meg og bf i starten. Jeg tok advokat og svarte saklig på brev og han roet seg. Han har enda fem år ettermæle hatt henne alene men jeg sier alltid ja når han spør og stiller opp. Krever mye av meg men gjør det for å bevare ro og fred og st hun skal få ha ett forhold til han. Anonymous poster hash: 0f805...f65 Nei, det er ikke så ferskt nå lenger. Det er ikke like ille hele tiden, men det skal veldig lite til før slike ting blusser opp, og det varer i en evighet. Det er som regel i forbindelse med div krav jeg ikke kan gå med på, fordi de er helt urimelige og av og til ulovlige. Jeg tror dermed ikke at det kommer til å gå over noen gang. Det vil alltid være en "legitim" grunn som forsvarer oppførselen. Anonymous poster hash: d8fdc...201 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144147848-anklaget-for-samv%C3%A6rssabotasje/page/2/#findComment-146436998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_bergen Skrevet 11. juni 2014 #28 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg har valgt å gå over til skriftlig kommunikasjon med eksen ang datteren da han vridde og vrengte på alt vi avtalte. Gjorde dette for ca et år siden og det fungerer kjempefint! Vi har pr i dag en god tone, men det forandrer seg innimellom og da har jeg mitt på det tørre om det skulle være noe Jeg er forøvrig enig med de over her ang anmeldelse og å ta vare på alle meldinger fra han. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144147848-anklaget-for-samv%C3%A6rssabotasje/page/2/#findComment-146437258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå