Gå til innhold

Navnet jeg vil velge er det ingen som har enda. Var det fint?

Anbefalte innlegg

Hei, er 8 uker på vei bare. Driver å tenker ut navn og har funnet to jeg liker veldig godt. Synes guttenavn er ekstremt vanskelig for synes nesten ingen guttenavn er fine, sorry  :P 

Men tror ingen av dere kommer til å like disse navnene. Greit å høre hva dere synes for vil ikke barnet skal bli mobbet heller.

Gutt: Sark (Det må utales på engelsk) Syns dere det var fint? Jeg elsker det, men vil ikke velge det om alle hater det… Pluss ingen i verden heter Sark.
(pappan liker navnet Cain, men syns det høres litt skummelt ut  :P)

Jente: Jolie (jeg liker det veldig! farmoren likte ikke det så godt og vil ha navnet Constanse. Så da føler jeg vi må ha Constanse som mellomnavn  :P Siden vil hun skal bli fornøyd også. Selvom jeg egentlig ikke liker constanse som betyr trofast.)

Er veldig vanskelig å velge navn, første barnet mitt var det kjempe enkelt å velge navn, var 100% på at det er Lydia hun skal hete fra starten av. Og vi er alle fornøyde med det navnet. Men med denne babien er det så vanskelig.

Håper noen gidder å svare  ^_^

Fortsetter under...

Sark: nei, liker ikke...

Cain: mye bedre

Jolie: fint

Constanse: Liker det personlig ikke, men viktigere å si er at det er DERES valg. Det er ikke bestemoren som skal bestemme, selv om det "bare" blir mellomnavnet. 

Anonymous poster hash: 6065a...938

Du må velge navn utifra hva du/ dere synes er fint. Ikke hva alle andre syns og mener!!!

Tenk på at det skal passe til babyen hele livet f.eks. Venter selv en gutt, men synes også guttenavn er vanskelig. Har to gutter fra før, og det var heller ikke lett. Så nå aner vi ikke hva vi skal velge. Jeg vil ha ett, men ikke mannen. Han vil ha et annet, som ikke jeg syns noe om. De to passer ikke sammen, så kan ikke ta begge heller:-(

Lykke til.

Anonymous poster hash: 1f692...624

Enig med de andre her; dere må velge navn dere liker - ikke hva bestemor eller andre familiemedlemmer mener! 

Når det er sagt så liker jeg både Jolie og Constanse - og syns de passer fint sammen :) 

Sark er jeg litt usikker på.. Cain er greit.. 

Jeg valgte et navn overhodet ingen var begeistra for da jeg nevnte jeg tenkte på det. Den eneste som var positiv var stemoren min, hun er svensk, hadde aldri hørt det før, men digga det.

Jeg var veldig usikker siden stort sett alle var så negative. Da gutten kom ut og jordmor spurte om han hadde noe navn sa jeg det. Og nå synes alle det er supert! Man kan jo ikke si noe annet, men gutten heter jo ikke noe annet heller så det er jo bare tipp topp :D Eneste som enda ikke er fornøyd og må gni det litt inn er barnefaren. HAHA :P

Annonse

Cain er fint, men finere med K synes jeg :)

Anonymous poster hash: c8920...6da

Ja det synes jeg også nå som du nevner det! Kane :) Men syns forsatt det er ikke helt meg, men typen elsker det :P Takk for svar!!

Enig med de andre her; dere må velge navn dere liker - ikke hva bestemor eller andre familiemedlemmer mener! 

Når det er sagt så liker jeg både Jolie og Constanse - og syns de passer fint sammen :)

Sark er jeg litt usikker på.. Cain er greit.. 

Du må velge navn utifra hva du/ dere synes er fint. Ikke hva alle andre syns og mener!!!

Tenk på at det skal passe til babyen hele livet f.eks. Venter selv en gutt, men synes også guttenavn er vanskelig. Har to gutter fra før, og det var heller ikke lett. Så nå aner vi ikke hva vi skal velge. Jeg vil ha ett, men ikke mannen. Han vil ha et annet, som ikke jeg syns noe om. De to passer ikke sammen, så kan ikke ta begge heller:-(

Lykke til.

Anonymous poster hash: 1f692...624

Sark: nei, liker ikke...

Cain: mye bedre

Jolie: fint

Constanse: Liker det personlig ikke, men viktigere å si er at det er DERES valg. Det er ikke bestemoren som skal bestemme, selv om det "bare" blir mellomnavnet. 

Anonymous poster hash: 6065a...938

Måtte bare nevne at farmoren prøver ikke bestemme, hun hadde bare Constanse som ett forslag. Hun vil vi skal bestemme selv. Hun er supersnill dame og ville aldri prøvd å tvinge oss :P Men vi føler siden vi vil vise hvor mye hun betyr for oss og for den kommende barnet at det hadde vært fint å velge noe hun syns er fint som en overaskelse på en måte til ære for henne ^_^ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...