Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg har en svært sulten 2 uker gammel baby, han får mme og han drikker 850 ml i døgnet, er ikke det litt mye? Han drikker mer enn ei som er 2 mnd eldre enn han, så da begynner jeg jo å lure litt, men jeg kan ikke akkurat nekte han mat når han vil ha heller.. Jeg prøver kos, bøeieskift, gå rundt med han o.l. men det er kun mat som hjelper, så da er han jo tydeligvis sulten? Anonymous poster hash: b70e4...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 10. juni 2014 #2 Del Skrevet 10. juni 2014 Vår spiste mye mer enn hva som sto på pakken, men på nettsidene deres var han innafor på mengdeangivelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 10. juni 2014 #3 Del Skrevet 10. juni 2014 2 uker gamle babyer vet ikke å stoppe. De sier ikke fra når de er mette. Sier ikke at han kanskje ikke er sulten, men det kan være sugebehovet som slår inn. Gulper han mye? Prøv å gi han smokk, evnt en finger og suge på og se om han roer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 10. juni 2014 #4 Del Skrevet 10. juni 2014 Hvis han sprutgulper tyder det ofte på at de spiser mer enn han har plass til ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Del Skrevet 10. juni 2014 Han gulper ikke i det heletatt. Har prøvd smokk, finger, kos, vugging o.l., men det eneste som hjelper er mat, men han blir så fort sulten igjen.. Anonymous poster hash: b70e4...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 10. juni 2014 #6 Del Skrevet 10. juni 2014 Det der høres ut som min, spiste store mengder tidlig og økte knapt mengden fra 4 uker til 4 mnd :-P. De vokser ulikt, min har beveget seg opp til 70 percentilen på både lengde og vekt (var vel på 50 percentilen på lengde og snaue 50 percentilen på vekt da han ble født) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 11. juni 2014 #7 Del Skrevet 11. juni 2014 Da er det bare å la han spise:) pass på at han får i seg den fete melka...at han drikker det tomt. Min gutt var lat og så fort det ble litt jobb og få sugd ut melka, så gadd han ikke mer.... Han fikk dermed ikke i seg den fete, mettende melka, og hang på puppen min konstant, for han ble aldri ordentlig mett jeg måtte tilslutt gi mme i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå