Gå til innhold

Uke 30 jobber dere fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del synes det begynner å bli tungt da jeg har en jobb hvor jeg er på beina hele dagen. Jobber ikke fullt lenger men blir ufattelig sliten av tiden jeg alikevel er på jobb.

Anonymous poster hash: 4c70b...252

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å høre på kroppen nå da:)! Jobber fult selv fortsatt (uke32), men sliter ikke noe med kroppen heller. Håper du finner en løsning du kan leve med uten å plages for mye!

Skrevet

Jeg er 29 uker på vei, og jobber ikke for tiden. Har ikke gjort det på en god stund. Har bekkenløsning og en svært aktiv jobb som ikke kunne tilrettelegge, så da blir det sånn... Dumt og kjedelig, men sånn er det når man ikke kan stå/gå og har en jobb der jeg står på beina i 8 timer. 

Anonymous poster hash: 3e9c0...de4
Skrevet

Jeg er 30 uker på vei og jobber 50%. Jobben min innebærer gåing/ståing fra begynnelse til slutt, så jeg kjenner det godt :) Men er veldig fornøyd med å fortsatt kunne jobbe litt, både for å ha noe å gjøre og for å være sosial.

Skrevet

Nei, nå har jeg sluttet å jobbe og skal være hjemme med barnet i to år.

Anonymous poster hash: 6d9e3...537
  • 4 uker senere...
Skrevet

Er i uke 30. Jobber ut neste helg, da er eg nesten 32 uker, så tar eg sommerferie etterfulgt av permisjon :)

Skrevet

Jobber 70% med 30% gradert sykmelding som jeg bruker fleksibelt. Har gjort det siden uke 29. Er nå i uke 33.

Skrevet

Er selvstendig så jobber fremdeles som før, som dog ikke er 100%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...