januar-jenta Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Fikk tvillinger på Riksen på 2 ivf forsøk med donor i 2012. Ønsker et søsken til. Noen som kan noe om dette? Med å få et 3 barn? Tror det bare er 2 barn man får hjelp til. Men kan man evt gå gjennom riksen og betale alt selv? Vil gjerne bruke de siden de fikk meg gravid. Hatt 14 forsøk totalt, 11 ins og 3 ivf.
Gjest Gullebolle Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Hei, vi prøver på 3.mann, holder til ved Hausken. Betaler forsøkene selv, og medisiner opptil egenandelen, heldigvis får man igjen alt over 15000. Hadde et fryseforsøk igjen på Haugesund sjukehus når vi skulle begynne på 3.mann. Fikk tilbud om forsøk der mot egenbetaling, men jeg tror det kommer an på ventelister og div. Ville kostet meg 18 000,- iallefall. Jeg valgte å gå privat, da det ikke skilte så mye på pris og oppfølging er bedre samt at Hausken har veldig god suksessrate. Men er ikke gravid enda, Hausken blir heller ikke klok på det, siden jeg ble så lett gravid med IVF på de andre to. Nei bare å holde motet oppe! Men bare ring riksen å hør om de kan tilby deg forsøk mot egenbetaling. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå