Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Barna er 2 og 4 år. Lønner det seg? Vi er nok mest i bassenget på hotellet. Lite på stranda. Erfaringer? Anonymous poster hash: b11c6...c83
Gjest Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Nei! Er ikke verdt pengene. Mye av den samme maten som går igjen, men spørs hvor dere skal da? Noen steder har faktisk god mat.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Lett å bli matforgiftet med buffetmaten som ligger fremme i mange timer uten tilstrekkelig varme/kjøling, og alle hostende, nysende ferierende med løs mage som slurver med håndvasken og gjerne forsyner seg med fingrene av noe på buffeten. Jeg ville ikke tatt all inclusive. Bedre å spise lunch eller enkle sandwitcher fra poolbaren eller nærliggende restauranter, evt bo i leilighet med liten kjøkkenkrok og ordne litt mat selv. Og gå ut å spise på kvelden :-) Anonymous poster hash: 56dc3...d03
Rose04 Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Kommer litt ann på hva som er inkludert og hvor mye dere spiser.. På mange barnehoteller som sunwing, spiser barna gratis i følge med voksne og hvis dere voksne i tillegg drikker alkohol og ungene spiser is så lønner det seg nok. Jeg synes det er genialt å spise alle måltidene på hotellet og kunne velge fritt fra buffet når man har med barn. Ville aldri gjort noe annet, men vi bestiller for det meste inclusive (5 av 7 måltider inkludert i løpet av en uke) eller helpensjon som er alle måltider inkludert, men ikke alkohol og snacks og is og sånn i løpet av dagen. Endret 9. juni 2014 av Stina06
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Jeg ville aldri gjort det hvis jeg hadde reist uten barn, men med to små barn synes jeg all inclusive er veldig greit. Det blir færre runder inn og ut av hotellet med små barn, særlig nær leggetid. Det er også ofte dyrt å spise lunsj og middag ute hver dag, så jeg tror det svarer seg økonomisk, også. I alle fall når barna spiser gratis på all inclusive, mens man må kjøpe mat til dem ute på restaurant (og mine barn spiser en god del). Anonymous poster hash: fd41b...285
Appelsinpiken Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Vi bruker kun å ha inkludert frokost siden mattidene sjelden passer med når våre barn er sultne
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Når man reiser med barn syns jeg det er helt genialt! Det er så deilig å slippe å stresse med å finne ut hvor man skal spise neste gang syns jeg. Deilig å bare kunne hente seg drikke når man vil. Jo vist, det er veldig mye av det samme som serveres, men det kommer litt ann på hvor bra inclusiven er. Som med alt annet finnes det store forskjeller. Vi har kun opplevd All Inclusive på femstjernes hoteller, så jeg aner ikke hvordan det er på hoteller med lavere standar. Anonymous poster hash: ba7b2...e7a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Med barn JAAA! Dere får jo alt av drikke, mat, is, slush.... Anonymous poster hash: 369ec...357
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Det er virkelig et must med barn.du har frokost,lunsj og middag buffet.helt fantastisk.ellers er det alt av frukt og annen mat imellom disse måltidene,pluss is og drikke dagen lang. Dere sparer mye krefter og penger absolutt å anbefale !! Anonymous poster hash: 154e4...0fe
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Med inclusive går man jo glipp av de hyggelige restaurantene. Syns at matopplevelsene er mye av ferien jeg. Anonymous poster hash: 10038...450
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Spørs hvor mye krefter de har til å tråle restauranter i byen hver ettermiddag/kveld med to små barn.... Dessuten er det jo ikke forbudt å gå på restaurantee et par ganger selv om man har all inclusive :-) Anonymous poster hash: 369ec...357
Blondzilla Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Uten barn hadde jeg aldri gjort det, men med mine barn er det nesten et must. Særlig han ene er vanskelig med mat og da er det greit med buffet der han kan se og velge det han vil ha. Det er også alltid frukt og brød og yoghurt og sånn så da spiser de ihvertfall noe.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Med små barn; absolutt. Ikke pga gourmet-opplevelsen med pga at det er superenkelt og barna finner alltids noe de ønsker å spise. Anonymous poster hash: ffd53...c84
Gjest Pusikatt Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Ja det er virkelig verdt det når man reiser med barn. Vi gjør det alltid!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Uten barn-aldri, med små barn: absolutt. Vi bodde på et resort litt utenfor allfarvei (2 km til nærmeste by) og ville strevd om vi skulle ut å finne lunch og middag hver dag. Spiste lunch ved bassengrestauranten som ble fersklaget til hver person. Vi var også noen av de første til frokost og middag (buffet) så maten var akkurat lagt ut. Aircondition i matsalen, og vi tok maten ut på verandaen og spiste den der. Nytt tema hver kveld, så en ble aldri lei. Var spritdispensere på vei inn i matsalen som mer eller mindre alle brukte før de gikk inn. Var på Mythos Beach Resort på Rhodos, har også venner som har vært med Sunwing i Kallithea og det er samme konseptet. Dette er jo to hoteller som har basert seg på skandinaviske småbarnsfamilier og tilrettelagt deretter. Hvordan det er med all inclusive på "billige" løsninger i balnt annet Tyrkia, Bulgaria og Egypt er jeg usikker på, der kan sikkert faren for matforgiftning være større. Anonymous poster hash: 9f9af...3ba
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Never again 😖 Samme her.. Sikkert mange ok all inclusive plasser.. Men risikerer ikke å havne på en slik plass som sist. Jenta spiste kun pommfrites hele uka og de siste dagene ble vi omtrent uvel av å komme inn i "kantina" (for det var det det føltes som) for vi vat så lei.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Jeg syns mye av ferien er lange kvelder på restaurant med barna. Det gjør vi aldri hjemme, og det er så koselig. SÅ kan man betale for lungsj de dagene man vil spise på hotellet. Jeg syns også det er usjarmerende med all inclusive, kjedelig å spise samme sted hver dag, og ferie koster såpass mye at både barn og foreldre skal ha det hyggelig. Anonymous poster hash: c7a82...00a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Sjekk tilbudet og forskjell i pris først. Ofte er ikke prisforskjellen så stor og det er deilig å slippe å ha med kontanter når du er på hotellområdet. Barna kan spise så mye is de vil, ihvertfall alkoholfri drikke er gratis osv. Man MÅÅÅÅ ikke spise all maten på hotellet selv om man har all inclusiv Anonymous poster hash: 595ce...142
Mia_73 Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Vi var på et stort 5-stjerne hotell i Tyrkia som hadde all inclusive. Utrolig kjekt med små barn. Det var ganske dyrt men når jeg tenker på all den is og brus og vaffel og annet barna spiste i løpet av dagen... Det var stor buffet til både frokost, lunsj og middag, men mye ble lagd fersk til hver person (da må man stå i kø selvsagt), men de hadde i tillegg 6 tema-restauranter også som man kunne reservere før kl 12. Jeg kan bare anbefale det, ikke bare prisen men også at man slipper å lete.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #22 Skrevet 9. juni 2014 Aldri igjen, sier jeg også. Maten var god den altså, men vi ble skikkelig lei til slutt. Men vi hadde også dagligvare på hotellet, så det ble mer lettvint å smøre brødskiver til ungene om morgenen. Det var det de ville ha likevel. Anonymous poster hash: 7b71f...1ae
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #23 Skrevet 9. juni 2014 Med så små barn hadde jeg gjort det. Syns det er pes og lete etter restaurant, bestille og holde de i ro mens man venter på maten osv. Veldig deilig og slippe å tenke på penger, men hente deg mat og drikke når man ønsker det. Der vi var hadde de veldig variert meny så vi ble ikke lei. Hadde aldri gjort det med store barn eller voksne Anonymous poster hash: 72d5c...f18
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #24 Skrevet 9. juni 2014 Vi reiste med all incusive for to år siden (da var barna 1 og 3 år), og det var for så vidt greit, men skulle jeg valgt igjen ville jeg ikke hatt all inclusive. Argumenter mot all inclusive: Man må gå med utrolig stygge armbånd hele ferien som viser at man har all inclusive. Dette var sunwing, men jeg vil tro de andre har lignende ordninger. Jeg mislikte å måtte gå rundt med disse, er jo ikke på festival akkurat. Uten all inclusive kan man likevel bestille mat i buffeten på hotellet og føre det på rommet (i hvert fall i Alcudia der vi var med Sun Wing). Jeg tror faktisk vi fant ut at all det ville vært billigere for oss uten all inclusive siden vi uansett ikke drakk masse alkohol til maten. All inclusive gir gratis is/slush osv., men mine barn var ikke interessert i det. Hvis de skulle ha is, ville de ha pinneis e.l., ikke den isen de fikk tilbudt (scooper i beger), så vi måtte uansett kjøpe og betale for dette. Med små barn bruker man mesteparten av tiden til å passe på dem, jeg tror ikke de få gratis kaffene osv. jeg fikk tatt meg ila dagen kompenserte for prisen av all inclusive. Vi kunne bare gå på utvalgte restauranter på hotellet, de andre var ikke inkludert i all inclusive tilbudet. Barna var for så vidt fornøyd med kjøttboller og pommes frites hele uken, men vi voksne ble litt lei etter hvert... Og hvis jeg skulle reist en gang til ville jeg oppsøkt aktivt flere steder/restauranter i området, det er jo litt av sjarmen med å være på ferie. Så kort oppsummert regnet vi oss frem til at all inclusive ikke ble billigere for oss, og det begrenset hva vi kunne gjøre i ferien. Hvis du har barn som elsker slush, is i beger osv. kan det kanskje være praktisk siden man slipper å ha med seg kontanter. Eller hvis dere har planer om å konsumere masse "gratis" alkohol under middagen, men det tviler jeg på at dere har med så små barn... Anonymous poster hash: e3c96...e62
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #25 Skrevet 9. juni 2014 det må være verdens kjedeligste ferie,all inclusive...ikke nok med at man skal sitte hele jævla dagen ved samme svømmebassengene,man skal ikke ut og gå heller,for å finne gode restauranter til lunsj og middag... Nei nei og atter nei!! Anonymous poster hash: 21606...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå