Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Har prøvd i snart 2 år å bli gravid. Har vel kanskje ikke stått på å "jobbet" og "jobbet" hver enda dag. Det har vært der det har gått en uke uten "jobbing". For det er det samleie har endt med å blitt nesten nå. Jobbing. Jeg har vært på GU til fastlege og på sykehus, men finner ikke noe feil. Har barn fra før med mannen jeg prøver med så det er vel ikke noe "feil" med han heller. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt tanken før på det å prøve eggløsningstest. Har gått til innkjøp av en nå. CB sin. Å der står det at man skal starte å teste seg selv den hmmm... Var det den 6. Dagen etter menstrasjon? Uansett,, spørsmålet mitt er egentlig når er menstrasjonen ferdig egentlig? Jeg går med ørsmå blødninger opp til 2-3 dager etter at jeg føler den er ferdig. At det er "tomt" hvis dere skjønner hva jeg mener? Skal jeg regne fra dagen det er "tomt" eller fra den dagen det omtrent har stoppet? Anonymous poster hash: 903d1...c63
Manille73 Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Dag 1 i syklus er alltid første menstruasjonsdag så kan du jo starte på dag 6 f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå