Gå til innhold

Er det mulig å bestille chartertur med Star Tour og etterbestille billett for en ekstra person?

Anbefalte innlegg

Det er superbillig pris nå, men mannen vet ikke om han får fri fra jobben ennå. Jeg vurderer å bestille til meg og ungene nå, og etterbestille til mannen dersom han får fri. Er det noen som vet om dette er mulig?

Anonymous poster hash: 89de7...3a1

Fortsetter under...

Jeg tror, så fremt det er ledig plass på hotellet/flyet, at du skal kunne ringe inn til Star Tour og legge til en person til. Men prisen kan være en annen.

Men du kan ikke spørre på facebooksiden til Star Tour der? De svarer som regel raskt og er veldig hyggelig:)

Anonymous poster hash: 2b701...760

Ville heller bestilt for alle med avbestillingsbeskyttelse slik at du bare kan avbestille hans tur hvis han ikke får fri. Koster litt, men heller det enn å risikere fullt fly, særlig hvis det er i sesong.

Anonymous poster hash: 686bc...534

Ville heller bestilt for alle med avbestillingsbeskyttelse slik at du bare kan avbestille hans tur hvis han ikke får fri. Koster litt, men heller det enn å risikere fullt fly, særlig hvis det er i sesong.

Anonymous poster hash: 686bc...534

Hvorfor anbefaler du ting du ikke aner hva er?? Utrolig dårlig gjort! Avbestillingsbeskyttelse er en forsikring mot plutselige, uforutsette hendelser som gjør det umulig å reise. At man ikke har avklart fri på forhånd vil IKKE være dekket!!

Anonymous poster hash: a03d7...1bc

Avbestillingsforsikring er så man kan avbestille dersom man ikke har mulighet å reise alikevell. Trenger ikke begrunne hvorfor. Jeg har nettopp gjort det så jeg vet.

Anonymous poster hash: aabb0...85b

Annonse

Avbestillingsforsikring er så man kan avbestille dersom man ikke har mulighet å reise alikevell. Trenger ikke begrunne hvorfor. Jeg har nettopp gjort det så jeg vet.

Anonymous poster hash: aabb0...85b

Du trenger ikke å begrunne hvorfor, men du må fremdeles sende inn sykemelding/dødsattest for å få pengene tilbake.

Nei det må man ikke! Jeg har jo nettopp gjort det og fått pengene tilbake!Anonymous poster hash: aabb0...85b

Da var det noen som sviktet i jobben sin.

Avbestillingsbeskyttelse gjelder kun ved uforutsett sykdom eller død ved nære familie eller eneste reisefølge.

Anonymous poster hash: 17304...20e

det kommer ann på hvor nære du er reisa, ang avbestillingsbeskyttelse. før så og så lang tid, kan du avbestille, men er det akutt de siste dagene, og ikke kan reise, så må en levere legeattest....

Anonymous poster hash: 4dfd7...bbe

Hvis man bestiller reisen med all inclusive, og deretter kansellerer den ene billetten (ikke grunnet sykdom), får man da refundert utlegget for all inclusive, buss, mat på flyet osv? Eller mister man alle pengene man har betalt? At man ikke får tilbake penger for fly og hotell skjønner jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...