Gå til innhold

Anbefaling tvillingvogn

5hjerter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har selv trålet internett og butikker for å finne en bra vogn - og endte opp med to vogner til slutt da vi ikke klarte å bestemme oss :-)

babyjogger city mini GT og basson baby duo.

Begge er av de letteste tvillingvognene på markedet - litt usikker på bruk av bag i babyjoggeren - vi kjøpte den da jentene var 6 mnd og skulle over til sportsdel. men en helt fantastisk vogn nå som de er 7 mnd! Basson baby har alt vi trenger og mer til! og så koster den ikke skjorta! :-)

• 2 måneder senere...

Annonse

Ok. Har skjønt at det er en veldig populær vogn, ikke lest noe negativt foreløpig. Hvor mye måtte du ut med for komplett vogn?

Denne gangen kjøpte jeg brukt vogn, og håper jeg ar gjort et kupp :-) Disse brukte vognene forsvinner før en får sukk for seg, så måtte være raskt ute. Jeg betalte 8500 kr, og her fulgte det også med to bager. Som regel så er det bare en bag meg pga folk har brukt den som søskenvogn, og en ny bag koster ca 2000 kr så da sparer en ikke så mye i forhold til ny. Fikk også med to dunposer, ekstra regntrekk, myggnetting og veskeholder. Ny vogn koster 15-16000 etter hvilken butikk en kjøper på. Oftest så får en 10% tvillingrabatt hvis en spør, så den kommer på ca 13500 kr.

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Har fulgt med på bruktmarkedet en stund, spesielt på bugaboo, og de blir jo solgt på rappen! Gjerne for mer enn de står til også. Så nå har jeg egentlig bestemt meg for å kjøpe ny vogn, og bruke rabatten til TFF. Har noen her erfaring med Emmaljunga sin double viking? Har forstått det slik at det er den eneste tvillingvogna hos E for øyeblikket. Synes den ser veldig fin ut, men så har jeg en forkjærlighet for Emmaljunga...

Har fulgt med på bruktmarkedet en stund, spesielt på bugaboo, og de blir jo solgt på rappen! Gjerne for mer enn de står til også. Så nå har jeg egentlig bestemt meg for å kjøpe ny vogn, og bruke rabatten til TFF. Har noen her erfaring med Emmaljunga sin double viking? Har forstått det slik at det er den eneste tvillingvogna hos E for øyeblikket. Synes den ser veldig fin ut, men så har jeg en forkjærlighet for Emmaljunga...

Hei:) Jeg snek meg innom en babybutikk i dag og ble anbefalt Emmaljunga fremfor TFK når den tid kommer at jeg skal kjøpe. Jeg har også en forskjærlighet for Emmaljunga. I følge han som eide butikken så er Emmaljunga både lettere og mere praktisk, men jeg har lest motsatt på nettet.. Så er litt usikker, men har gooood tid å bestemme meg på:D

• 2 uker senere...

Nå har vi kjøpt vogn! Endte opp på Bugaboo Donkey duo :) Kjøpte via Finn.no (ny januar 2013), betalte 8000 :) Veldig fornøyd med den :)

Den har jeg også kjøpt brukt. Virker helt genial :-) Eneste er at jeg lurer på om jeg må kjøpe de nye gode kalesjene som har kommet. De skygger så mye bedre for solen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...