Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Altså i brystene.. er tynn uten pupper i det hele tatt. Ville ikke hatt STORE men sånn at det ser naturlig ut. Anonymous poster hash: 5df65...d74
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Gå inn på f.eks Fornebuklinikken.no. silikon koster rundt 30 000 uavhengig av str på implantatene. De jeg la inn på klinikken må ikke byttes. Anonymous poster hash: 2c1bf...06f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Gå inn på f.eks Fornebuklinikken.no. silikon koster rundt 30 000 uavhengig av str på implantatene. De jeg la inn på klinikken må ikke byttes. Anonymous poster hash: 2c1bf...06f Er du fornøyd? Er det veldig vondt? Anonymous poster hash: 5df65...d74
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Mine ble lagt inn for 13 år siden. Er like fine. Ser ikke noe behov for å bytte de ut de nærmeste 10årene. hvordan de ser ut om 20 vet jeg jo ikke. Hvis du vil ha naturlige så legg inn dråpeformede. Anonymous poster hash: 36bc2...d63
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Gå inn på f.eks Fornebuklinikken.no. silikon koster rundt 30 000 uavhengig av str på implantatene. De jeg la inn på klinikken må ikke byttes. Anonymous poster hash: 2c1bf...06f Er du fornøyd? Er det veldig vondt? Anonymous poster hash: 5df65...d74 Veldig fornøyd med denne klinikken og med resultatet. Kjenner totalt 6 stk som har brukt denne klinikken å alle er fornøyd. Jeg la under muskelen, gjorde litt vondt ment hadde gjort det igjen. Fikk mer enn nok smertestillende så sov nesten konstant de første 3 dagene;-)* da fant jeg ut at jeg måtte ta mindre smertestillende enn forordnet, så jeg kunne være litt våken også:-) Anonymous poster hash: 2c1bf...06f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Jeg fikk 178 høy, veide 55 kg på den tiden . Hadde ingen bryst og valgte runde innlegg. La inn 260, ingen som ser at det er silikon å det var det jeg ba om når jeg fikk de. At de skulle se naturlig ut:) Anonymous poster hash: 2c1bf...06f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Gå inn på f.eks Fornebuklinikken.no. silikon koster rundt 30 000 uavhengig av str på implantatene. De jeg la inn på klinikken må ikke byttes. Anonymous poster hash: 2c1bf...06f Er du fornøyd? Er det veldig vondt? Anonymous poster hash: 5df65...d74 Veldig fornøyd med denne klinikken og med resultatet. Kjenner totalt 6 stk som har brukt denne klinikken å alle er fornøyd. Jeg la under muskelen, gjorde litt vondt ment hadde gjort det igjen. Fikk mer enn nok smertestillende så sov nesten konstant de første 3 dagene;-)* da fant jeg ut at jeg måtte ta mindre smertestillende enn forordnet, så jeg kunne være litt våken også:-) Anonymous poster hash: 2c1bf...06f Hmmm, kanskje ikke ideelt når man er alene med baby da? Hehe. Får nok vente litt da Anonymous poster hash: 5df65...d74
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Jeg tok på fornebuklinikken jeg å. & er urolig fornøyd. Under muskel & hadde ikke vondt bare små sår & øm. Tok en av de sterkeste smertestillende tablettene fordi jeg fikk helt jævlig hoste anfall etter en uke & da gjorde det jæ***** vondt.. Gikk fort over heldigvis kjempe fornøyd & hatt 0 problemer så langt. Jeg valgte å gå opp fra en a cup til en stor C. Elsker å ha litt fylde uten å ha "glamourmodell" size liksom. Veldig verdt pengene syntes jeg. Anonymous poster hash: bb089...081
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Jeg tok det på colosseumklinikken i Oslo. Betalte nesten 30 000. Jeg er veldig fornøyd. Jeg hadde og tomme pupper, huden var der, bare ikke innholdet. Mine ser veldig naturlige ut, og trenger ikke å byttes. Grunnet at jeg hadde tomme lommer, så var det minste jeg kunne legge inn 350, for å fylle de opp. Og jeg hadde ikke heng før. Og det eneste er at jeg synes de er litt store. Nå har jeg hatt de i 5 år, og de vil jo henge mer for hvert år med den str. Så tenker vel at om ca 10 år, så vil jeg ta de ut, løfte brystene, og 3 mnd etterpå legge inn silikon, men da mindre enn hva jeg har. Og da er det de jeg skal ha resten av livet. Men er jo stor forskjell hva folk synes er stort, har mange venninner med silikon, og det er alt fra 260 g og opp til 450 g. Den laveste og tynneste av oss, er den med størst og. Jeg er den eneste som synes mine er litt store. Men er nok bare det at jeg liker ikke å få oppmerksomhet grunnet mine pupper. Anonymous poster hash: dbc2b...a05
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Gå inn på f.eks Fornebuklinikken.no. silikon koster rundt 30 000 uavhengig av str på implantatene. De jeg la inn på klinikken må ikke byttes. Anonymous poster hash: 2c1bf...06f Er du fornøyd? Er det veldig vondt? Anonymous poster hash: 5df65...d74 Veldig fornøyd med denne klinikken og med resultatet. Kjenner totalt 6 stk som har brukt denne klinikken å alle er fornøyd. Jeg la under muskelen, gjorde litt vondt ment hadde gjort det igjen. Fikk mer enn nok smertestillende så sov nesten konstant de første 3 dagene;-)* da fant jeg ut at jeg måtte ta mindre smertestillende enn forordnet, så jeg kunne være litt våken også:-) Anonymous poster hash: 2c1bf...06f Hmmm, kanskje ikke ideelt når man er alene med baby da? Hehe. Får nok vente litt da Anonymous poster hash: 5df65...d74 Jeg ville ikke lagt inn silikon hvis jeg var alene med liten baby. Da ville jeg enten skaffet barnevakt, eller ventet til du ikke trenger å løfte ungen så mye. Med tanke på smerter er det lite behagelig å løfte så tungt etterpå, å det er heller ikke anbefalt. Du må ta det med ro etterpå :-) Anonymous poster hash: 2c1bf...06f
Gjest Kira Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Tråden er moderert i henhold til denne reglen: * Reklame og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 Jeg tok silikon i 2002, så min pupper er 12 år nå Fått to barn og ammet begge etter dette. Fortsatt fine og ingen kapsling. Tenkte å ta en kontroll snart bare for å sjekke ståa for sikkerhetsskyld. Opererte på Colosseumklinikken. Kostet den gangen 25 000,- Jeg har 275 gram i hvert bryst. Ser naturlige ut. Anonymous poster hash: c0292...e04
Himmel og hav Skrevet 10. september 2014 #13 Skrevet 10. september 2014 Tråden er nok en gang moderert i henhold til denne reglen:* Reklame og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende.Himmel og havBrukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå