Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Det jeg tenker å er sy på en kant så den blir litt lengre men vil det løse problemet? Anonymous poster hash: c1e30...56c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 jeg har det problemet med et par shorts, og de er veldig trange rundt låret, kanskje det er grunnen hos deg også? Jeg må gå og dra den ned hele tiden, skikkelig irriterende! Anonymous poster hash: 9f1b3...f15
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Nei, det løser ikke problemet. Shortsen kryper opp mellom lårene fordi du er for tykk. Det var iallfall det som skjedde med meg. Gå for skjørt. Mye penere om han har litt kraftige lår. Anonymous poster hash: e6e98...c72
OnTheRun Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Nei, det løser ikke problemet. Shortsen kryper opp mellom lårene fordi du er for tykk. Det var iallfall det som skjedde med meg. Gå for skjørt. Mye penere om han har litt kraftige lår. Anonymous poster hash: e6e98...c72 Jeg var er foresten aldri tykk, men har brede lår og det blir bare ikke bra med shorts. Håper ikke jeg fornærmet deg. Var ikke meningen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Store lår (fett eller muskler) har utfordringer med å holde shortsen nede. Enten kjøp en veldig kort en (slik som fjortiser går med) eller en litt lengre i tykkere stoff, som olastoff, gjerne litt ettersittende. Jeg har ganske muskelsatte lår og sliter med det samme. Det er ubehagelig. Anonymous poster hash: 13ce9...aa5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Hmm jeg er ko ikke tykk lenger! Jeg er jo normalvektig! Anonymous poster hash: c1e30...56c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Hmm jeg er ko ikke tykk lenger! Jeg er jo normalvektig! Anonymous poster hash: c1e30...56c Slapp av 😊 du trenger ikke være tykk for å ha for tykke lår for akkurat den modellen, om du skjønner. Ikke gå og få komplekser nå! 😊 den shortsmodellen du har på deg kan kanskje være stram i lårene og/eller være en fasong som ikke passer din. Jeg er tynn som en flis med verken fett eller muskler i lårene (ja, jeg jobber med saken) og jeg har samme problem med noen av mine shortser! Du må rett og slett fortsette å prøve ulike modeller 😊 Anonymous poster hash: f5355...57d
Hønemor30 Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Ser dere skriver prøv flere modeller... Jeg må ha gått glipp av noe her. Trodde det bare eksisterte visefremrumpeballer shortser nå jeg de er jo mindre enn mange truser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå