Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Det hotellet jeg vil på kan man tydeligvis ikke bestille fra hotels.com og alle de der. Det står på "hjemmesiden" til disse hotellene at en slik reservasjon ikke er mulig. Startour har jo tur dit, men tror dere det går ann å sende en mail til hotellet? Å evt booke direkte slik? har aldri booket hotell på den måten før, men hadde et håp om at det gikk. noen som har gjort det? Anonymous poster hash: 8bd51...421
Blondzilla Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Du kan vel booke fra hotellets egen hjemmeside?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 det hotellet ligger under GRUPOTEL hjemmeside. og der står det at det ikke går ann. JEg finner ingen hjemmeside direkte til hotellet, men hører jo mange bestiller slik direkte fra hoteller. Anonymous poster hash: 8bd51...421
Gjest Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Ikke alltid det lar seg gjøre, om hotellet er under Ving, Star Tour o.l. Da kan rommene være kjøpt opp av disse turoperatørene i sommerhalvåret feks
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Ikke alltid det lar seg gjøre, om hotellet er under Ving, Star Tour o.l. Da kan rommene være kjøpt opp av disse turoperatørene i sommerhalvåret feks Regnet med det ja! For det er noen då ledige plasser igjen via startour og når jeg prøver andre steder er dette utsolgt. Søren altså. Håpet å få det billigere... Sendt en Mail til hotellet så får håpe de svarer. Meg som vil reise med dattra på tur , og hakket ivrig .... Anonymous poster hash: 8bd51...421
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Det er sjelden at det lønner seg økonomisk å booke fly og hotell selv kontra pakketur. Anonymous poster hash: 0972b...28b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Det er sjelden at det lønner seg økonomisk å booke fly og hotell selv kontra pakketur. Anonymous poster hash: 0972b...28b Ikke? trodde det gjorde det Men skal prøve å få til en tur. Det er liiite plasser igjen, så har jo faktisk ikke allverden av tid på meg Anonymous poster hash: 8bd51...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå