Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Skal kjøpe i gave. Hva foretrekker du? Anonymous poster hash: 16038...6c6
It's all about me Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 28, det er det som er det mest brukte.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 28, det er det som er det mest brukte. Takk for svar. Bør jeg kanskje gi en av hver størrelse? Ev. en sautépanne i 24 og en stekepanne i 28? Anonymous poster hash: 16038...6c6
It's all about me Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Eller du kan dra på Kitch'n og kjøpe settet fra Tefal som nå er på tilbud med en på 24 cm og en på 28 cm med avtagbart håndtak. Halv pris, nå kun 499,- http://m.kitchn.no/Products/Show/27679
It's all about me Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 28, det er det som er det mest brukte.Takk for svar. Bør jeg kanskje gi en av hver størrelse? Ev. en sautépanne i 24 og en stekepanne i 28? Anonymous poster hash: 16038...6c6 Hvor mye penger har du tenkt å bruke da?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Har ikke mulighet til å handle fra Kitch'n da ikke butikken er tilgjengelig. Kan koste hva som helst, har du noen tips? Anonymous poster hash: 16038...6c6
It's all about me Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Har ikke mulighet til å handle fra Kitch'n da ikke butikken er tilgjengelig. Kan koste hva som helst, har du noen tips? Anonymous poster hash: 16038...6c6 Hvis det kan koste hva som helst hadde jeg gått for LeCreuset. Det er kjent for støpejernet men de vanlige pannene og grytene er kjempe gode og knallfine. Men prisen er også deretter. Eller Scanpan. Ser vanlige ut, men belegget er sterkt og hele panna tåler å settes i stekeovnen.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Har ikke mulighet til å handle fra Kitch'n da ikke butikken er tilgjengelig. Kan koste hva som helst, har du noen tips? Anonymous poster hash: 16038...6c6 Hvis det kan koste hva som helst hadde jeg gått for LeCreuset. Det er kjent for støpejernet men de vanlige pannene og grytene er kjempe gode og knallfine. Men prisen er også deretter. Eller Scanpan. Ser vanlige ut, men belegget er sterkt og hele panna tåler å settes i stekeovnen. Takk for tips! Hun har masse fra Le Creuset fra før, og ønsker helst ikke noe i støpejern. Det er alt jeg vet. Sjekker ut Scanpan! Har du erfaring med Eva Trio sin White Line (har bare inntrykk av at du kanskje jobber med dette?) - vurderer å kjøpe selv nemlig, til tross for at jeg har mer enn nok ... SKal innrømme at det er utseendet som frister til kjøp. Anonymous poster hash: 16038...6c6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 28 cm i omkrets blir skrekkelig smått..... Du mener diameter. Jeg ville uten tvil valgt sautepanne med 28 cm diameter. Fatter ikke hva jeg skal med en så liten panne som 24 cm/diameter Anonymous poster hash: dd825...b00
It's all about me Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Har ikke mulighet til å handle fra Kitch'n da ikke butikken er tilgjengelig. Kan koste hva som helst, har du noen tips? Anonymous poster hash: 16038...6c6 Hvis det kan koste hva som helst hadde jeg gått for LeCreuset. Det er kjent for støpejernet men de vanlige pannene og grytene er kjempe gode og knallfine. Men prisen er også deretter.Eller Scanpan. Ser vanlige ut, men belegget er sterkt og hele panna tåler å settes i stekeovnen. Takk for tips! Hun har masse fra Le Creuset fra før, og ønsker helst ikke noe i støpejern. Det er alt jeg vet. Sjekker ut Scanpan! Har du erfaring med Eva Trio sin White Line (har bare inntrykk av at du kanskje jobber med dette?) - vurderer å kjøpe selv nemlig, til tross for at jeg har mer enn nok ... SKal innrømme at det er utseendet som frister til kjøp. Anonymous poster hash: 16038...6c6 LeCreuset har panneserie i "vanlig matriale" også, det er disse jeg mener. Der får du både super kvalitet og stilig design. Kan etterhvert supleres med mange andre deler. Scanpan er knall kvalitet, men mangler litt på design. Eva Trio sin White line har jeg personlig ikke noe erfaring med, men kvalitetsmessig ligger Eva Solo generelt høyt oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå