Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Del Skrevet 8. juni 2014 Er det sant at full amming hjelper på kg? Merker lite til det. Anonymous poster hash: bd4cd...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillenims Skrevet 8. juni 2014 #2 Del Skrevet 8. juni 2014 Det varierer. Fullamming "koster" ca 600 kcal pr døgn, men det er mange som kompenserer ved å spise mer under amming, ofte fordi de kjenner seg sultne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 9. juni 2014 #3 Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg merket ingenting til det med førstemann, men denne gangen går jeg sakte men sikkert nedover i vekt. Det har nok mye med hvor mye man faktisk spiser når man ammer slik som lillenims nevner. Jeg er hvertfall mye sulten, men prøver hvertfall å ikke spise usunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeekGirl81 Skrevet 12. juni 2014 #4 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg gikk ned mye, men da jeg begynte å trappe ned på amminga så sa det rimelig fort stopp gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 12. juni 2014 #5 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg går ikke ned når jeg ammer. Når jeg slutter, derimot, da renner kiloene av. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå