Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Del Skrevet 8. juni 2014 Hei 3 u etter fødsel sliter jeg med ukontrollert luft magen , flere? Noen råd? Pinlig å våkne av at man har prumpet. Spiser normalt. Anonymous poster hash: 8e80e...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Del Skrevet 9. juni 2014 En periode etter fødsel hadde jeg problemer med å "holde inne" luft, altså hendte det at jeg prompet selvom jeg holdt igjen alt jg kunne. Pinlig og ubehagelig, men heldigvis gikk det seg til. Husket ikke hvor lang tid det tok men jeg fikk igjen kontrollen' etter hvert Anonymous poster hash: 0d182...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Del Skrevet 9. juni 2014 tren bekkenmuskulaturen hver dag, så tar det ikke lang tid før du har kontrollen igjen. Anonymous poster hash: 0b01e...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 9. juni 2014 #4 Del Skrevet 9. juni 2014 Hadde det slik i nesten 3 mnd..Så ble det normalt...nesten...ingenting som er normalt der nede lenger syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå