Gå til innhold

5 dager over ikm- negativ test

Anbefalte innlegg

Jeg la ut et nytt innlegg nå jeg, kjempe frustrert i dag ;) Vet ikke om jeg håper lenger, jeg må ha hatt sykt flaks og sen eggløsning vil jeg tro om det skulle vise seg og være pos til slutt. Hold tråden oppdatert da vertfall :) Satser på positiv hos deg ii morgen :D

Fortsetter under...

Jeg har vert borti p piller p sprøyta og nå sist brukte jeg plaster :-) det var jeg veldig fornøyd med.

Jeg fikk negativ test igår på ettermiddagsurin :-p men jeg håper fortsatt fordi jeg ikke har fått mens. Tenker og teste på morgen urin i morgen igjen. Det er jo større sjangse for at man faktisk er gravid jo lenger mens har uteblitt. Selv om testene sier de skal slå ut allerede 2 dager før mens, så kjenner jeg mange som ikke har testet positivt før flere uker etter ikm :-) så jeg velger og beholde håpe istede for og håpe på mens :-)

Hvor lenge har du gått over tiden nå? :-)

Høres mer ut som dong quaien har klusset litt med syklusen din  :P 

Anonymous poster hash: c2915...ac6

Håper da ikke det. Den skal jo ikke forlenge sykluser, den skal forkorte og stablisere uregelmessige sykluser. Regelmessige sykluser har jeg hatt frem til nå :-(

Derfor jeg mener den har klusset det til, de var jo regelmessige frem til du begynte med den.. 

• 2 uker senere...

Annonse

Tanta kom :/

Selvfølgelig gjorde den det! Når testen er negativ er du mest sannsynlig ikke gravid. Var nok dong quaien som ødelagte syklusen din, eller så har du vært så stresset og innbilt deg at du var gravid at hele syklusen din hang seg opp. Det kan faktisk skje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...