zrah Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Vurderer å dra 4 dager/langhelg til enten gdansk eller praha... For å spise alle måltider ute, shoppe, litt spa og kos. 2 voksne... Hvor mye i lommepenger? Er 10.000,- lite? Ønsker å shoppe en god del... Er det billig der? Endret 8. juni 2014 av zrah
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Hehe! Jo men skjønner hva du mener!:-p Jeg har vært i Gdansk og det er dødsbillig... Sånn skikkelig. Jeg vil si at 10 000 er MER en nok! Anonymous poster hash: 9f05b...811
zrah Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2014 Såpass, er det mer enn nok?😀 både spa, mye god mat og myee shopping altså?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har aldri vært i Gdansk, men veldig mye i Krakow, warsawa og andre byer i Polen. Min erfaring er at det er billigere, men ikke ekstremt mye billigere. Klær og sko er omtrent som norske priser, du kan få kjøpt billigere i de typiske billigbutikkene men kvaliteten følger helt klart prisen. Jeg var også i Praha før jul og det er billigere der også, men igjen ikke så mye billigere. Når det kommer til hvor mye penger du skal ha med så kunne jeg fint brukt 10000 og mer til på noen dager, men det kommer veldig an på hva du ønsker å kjøpe og hva du ønsker å gjøre. Jeg ville uansett ikke hatt et lavere budsjett enn 10000. Anonymous poster hash: 52481...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå