Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Hvordan fungerer det for dere? Stopper blødningene? Er på dag 4 på Cerazette, 6 mnd etter fødsel. Spent på om disse funker. Anonymous poster hash: 83085...263
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Har prøvd, fungerte ikke for meg. Ikke vanlige p-piller heller. Anonymous poster hash: 7b968...59d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Hva gjør du da, da? Du vil sikkert ikke ha mensen? Anonymous poster hash: 83085...263
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Jeg får Zoladex-injeksjoner. Men det er ikke noe anbefalt førstevalg. Prøv hormonspiral, det vil enhver gynekolog si. Anonymous poster hash: 7b968...59d
piranha Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Gikk på det etter sistemann ble født, men fungerte dårlig. Har nylig vært på kvinneklinikken og har nå fått yasmine, og håper dette fungerer bedre. Gjør det ikke det skal jeg ha hysterektomi til høsten....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Jeg er skeptisk til spiral, hørt mye negativt. Går til privat gyn. Hun anbefalte spiral og p-sprøyte, men pga alderen min og det faktum at jeg ikke er sikker på om jeg er ferdig med å (prøve) få barn (har ett), så kunne jeg prøve minipillen først siden den sitter kortest i kroppen etter pilleslutt. Jeg er østrogensensitiv og har en alvorlig sykdom som gjør at jeg ikke får piller med østrogen. Argh!! Anonymous poster hash: 83085...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå