Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Kanskje et noe dumt spm.. Men når jeg sluttet på p-pillene sommeren for to år siden, ble gravid og mistet i fjor sommer, regnes det som vi ha prøvd i ett eller to år da? Tenker at siden vi ble gravid i fjor sommer, regnes det kanskje ikke som at vi har prøvd i to år, eller?  :sukk: Bare lurer på når vi skal ta kontakt med lege..

Skrevet

Det regnes naturligvis som to år når det ikke har blitt noe barn utav det. Det normale for unge, friske mennesker er å bli gravid innen ca 6 mnd hvis man prøver til riktig tid hver mnd, så ville absolutt tatt en sjekk hos legen.

Anonymous poster hash: 7994f...496

Skrevet

Takk for svar:) er fremdeles rart å tenke på at vi sliter med å bli gravid. I tillegg begynte vi ikke å teste etter el før for noen måneder siden, og lurer på om vi har regnet feil en del tidligere. Derfor vet jeg ikke om vi har prøvd til riktig tid hver mnd.. Huff føler meg litt dum, men får ringe å bestille time om det ikke går denne gangen :)

Skrevet

Uansett har dere prøvd veldig lenge, og det er ikke farlig å ta en sjekk :) Det kan være ting som er enkle å fikse, som f.eks. jern- eller D-vitaminmangel. Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 7994f...496

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...