Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Del Skrevet 8. juni 2014 Jenta vår er smart og alltid vært tidlig ute i utviklingen. Da ho var 2,5 var bleiene tørre på morran, og da ho var 3 slutta ho med bleia. Men så for et halvt år siden begynte ho tisse og bæsje på seg i barnehage. Og så hjemme. Det bare ble verre og verre. Tissa mye i senga, og jeg var gravid og gåen og orka ikke styre med å skifte semgetøy hver natt. Så dumme meg tok på ho bleia igjen.... Nå er bleiene skikkelig svære på morran :-( Det jeg gjør- passe på at ho sitter på do hver time. Og jeg vekker henne 3 ganger på natta og tar henne med på do så ho tisser (da er bleia tørr på morran). Dette begynte når ho begynte i ny barnehage og da jeg var gravid med nr.2. Tror nok det er sikkert sammenheng der. Ho fikk lillebror (som er 4 mnd nå) og ho elsker han. Jeg er bekymret... Er det noen negative opplevelser som gjorde at ho ikke greier å la være å tisse og bæsje på seg? Ho tømmer seg aldri helt, forresten. det er alltid liten skvett, el bæsjeskvett el "bremsespor"... Anonymous poster hash: f387f...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 15. juni 2014 #2 Del Skrevet 15. juni 2014 Det høres ut som en sammenheng, men snakk med hs om gode tips. Har hørt om veldig mange som har en bleieperiode etter de får søsken :-). Dere er ikke alene i situasjonen, er bare få som snakker om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Del Skrevet 16. juni 2014 Bare så du er obs på det, det er ikke noe bra å ta de opp på do om natta. Da lærer de seg ikke å våkne selv av at de må på do. Det kan gjøre det verre. Henger meg ellers på Kenga, og anbefaler deg å snakke litt med helsestasjonen. De kan ha noen godt tips og råd. Lykke til! Anonymous poster hash: a1f07...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå