Gå til innhold

Noen som har vært på Pascha Bay, Alanya?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om noen her har vært på Pascha Bay, utenfor Alanya? Vurderer å bestille tur dit å lurer på om hotellet er så bra som det virker utad, og om maten er bra så det er verdt å bestille all inclusive? :-) 

Også om det er noen aktiviteter i området som anbefales da hverken jeg eller reisefølget har vært i Tyrkia før, og lurer på om det er noe som anbefales forutenom de utfluktene star tour tilbyr på sin hjemmeside. 

Anonymous poster hash: bc042...eef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der som 13-åring i 1998 :)

Ville nok aldri reist tilbake men det er fordi jeg ikke er så veldig glad i Tyrkia.

Men hotellet var supert den gang ihvertfall, vi hadde alt vi trengte på hotellet og trengte ikke å bevege oss utenfor området selv om vi gjorde det.

Det er et stykke til sentrum, mener å huske det var 7 km og kjipe busser ;)

Vi hadde halvpensjon og spiste vel på hotellet hver kveld (var der i to uker) og jeg husker at vi var veldig fornøyd med maten :)

Anonymous poster hash: 1b3c2...17a

Skrevet

Vi var der i fjor. Hotellet er kjempefint, det beste vi noensinne har vært på! Står vel en del aktiviteter på den siden du snakker om? Jeg vet ikke så mye om det, da vi bare var en uke, og den uken gikk så fort at vi ikke rakk så mye. Maten er fantastisk, rommene er flotte! Det eneste som er negativt er at det er en laaang reise fra flyplassen, midt på natten. Og flyet og flyturen var grusom!

Anonymous poster hash: 3ca90...ba1

Skrevet

Vi har vært der, fint sted. Er noen år siden nå, men synes å huske at det ikke var så fin strand der, masse steiner. Men veldig fint ved bassengområdet. Vi hadde ikke mat der, så den kan jeg ikke si så mye om, men vi var på en restaurant i nærheten og der var det god mat og greie folk. Hadde gjerne reist dit igjen :)

Anonymous poster hash: f1a31...120

Skrevet

Ville nok aldri reist tilbake men det er fordi jeg ikke er så veldig glad i Tyrkia.

Men hotellet var supert den gang ihvertfall, vi hadde alt vi trengte på hotellet og trengte ikke å bevege oss utenfor området selv om vi gjorde det.

Vi hadde halvpensjon og spiste vel på hotellet hver kveld (var der i to uker) og jeg husker at vi var veldig fornøyd med maten :)

Mannen min jobbet der i 1998 :)

Anonymous poster hash: a0721...801

Skrevet

Mannen min jobbet der i 1998 :)

Anonymous poster hash: a0721...801

Så artig! :)

Må legge til at det ikke var så fin strand ved hotellet nei, mer steinete. Men det var visst en fantastisk strand man kunne kjøre til som het Cleopatrastranden tror jeg.

Skrevet

Jeg var der for 2 år siden og reiser gjerne dit igjen. Kjempebra hotell, god mat og service og fin strand.

Beste ferien.

Anonymous poster hash: 9f6c2...482

Skrevet

Kjempefint hotell og hotellområde, fin strand, god mat. Et trygt valg. :)

Skrevet

Var der for to år siden og skal dit igjen i år.... Helt ærlig kunne jeg fint stå over slike ferier, men ungene elsker det. Det er ikke hotellet eller maten sin skyld for å si det slik... Tyrkia er ellers et forferdelig land synes jeg så vi holder oss på hotellområdet

Anonymous poster hash: 33605...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...