Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Min eks løy til meg i mange år. Jeg trodde på han. Det meste (som jeg vet om) var om økonomi. Regninger som ikke var betalt, om bankbrikka som ikke virket hjemme, eller som han "glemte", eller jo han hadde overført/betalt for en uke siden - sikkert banken det var noe galt med. Etter hvert var det jenter som hadde skrevet til han på face.. Han løy og når han ble oppdaget løy han enda mer, og til slutt la det over på at det var meg som overreagerte osv. Han reiste med jobben veldig mye og kom ofte ikke hjem når han skulle og "glemte" å si ifra. Etter hvert ble det oppdaget at han var økonomisk utro, da var det ikke snakk om å innrømme noe som helst før det stod svart på hvitt. Også da klarte han stort sett ikke innrømme noe, og jeg hadde valget om å glemme det å gå videre med han.. eller uten han. Jeg ble.. Etter mye om og men klarte jeg ikke stole mer på han. Han lovet jeg skulle få se FB hans pga disse jentene jeg ikke klarte å legge helt bort. Og han lovet at jeg skulle få se i det ene øyeblikket til å nekte i det ande. Jeg gikk til slutt da han ikke ville vise meg det, og jeg så ingen annen løsning.. Men jeg lurer på.. han har ikke løyet om oppvekst osv, men han manipulerte meg mye, spes de siste årene, og jeg trodde det var meg selv som var "gal", ikke tålte nok osv. Nå er han i et tilsynelatende godt forhold med ei han liker veldig godt. Hva tror dere er galt med han? Eller er det bare "vanlig" løgn som han likegodt lar være med om han vil det? Skulle så gjerne forstått hva som skjedde... Anonymous poster hash: c4f2c...944
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Eksen min også løy en god del. Han selv sine ord at han er lystløyner. Vi har 2 små barn sammen. ca 1 år siden nå. Og jeg sitter fortsatt som et smprsmålstegn. Tror det er mye vi aldri kommer til og få svar på, som de selv heller ikke kan svare på. De bare vet ikke. Eksen min er hvertfall svar skyldig på utrolig mye. Og jeg har fått opptil flere forskjellige svar på ene og samme spørsmål. Kanskje vi etterhvert bare slutter og tenke på det? Jeg har det ikke bra den dag i dag. pga flere forkjellige ting, men jeg hadde ikke vært så ødelagt og ruinert som jeg er om det ikke var for at han er et rass....! Anonymous poster hash: b09e6...4da
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Det trenger ikke være mer avansert enn at du møtte på en egoistisk drittsekk som har null respekt for noe annet enn seg selv. For slike mennesker faller det lett å vri og vende på sannheten for egen vinnings skyld.. Anonymous poster hash: 8ba76...33a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 min eks ville aldri innrømmet noe slikt.. Han hadde/har utrolig vanskelig for å innrømme noe som helst enda ting var svart på hvitt, men isteden gjorde han hva han kunne for å få meg til å føle at det var meg det var noe galt med. Samtidig løy han jo ikke om alt... Vi har tre barn sammen, så absolutt ikke lett Og min oppvekst er preget av en far som var oppfarende og veldig manipulerende, så eksen virket jo så snill og god i forhold. Har vanskelig for å "finne sannheten" i meg selv etter alt.. Merkelig også å se denne søte jenta han har funnet seg… Lyver han enda? Ho sier såvidt hei til meg, så ho syns nok jeg er et forferdelig kvinnemenneske… Mye mer jeg kunne sagt… hi Anonymous poster hash: c4f2c...944
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Hei Hi! Jeg har skrevet innlegget om tillitsproblem i dag og du beskriver mannen min også. Fryktelig vanskelig:( Anonymous poster hash: 78a0c...08e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Hei Hi! Jeg har skrevet innlegget om tillitsproblem i dag og du beskriver mannen min også. Fryktelig vanskelig:( Anonymous poster hash: 78a0c...08e jeg svarte deg der inne:) jeg var en av de som sa flytt!! Var som å lese om min eks, og det ødela utrolig mye for meg. Spesielt vanskelig er det å stole på sin egen intuisjon og magefølelse. Det finnes jo alltid en "forklaring" fra løgneren. Ble inspirert til å skrive denne tråden i håp om at noen kunne fortelle meg hva som muligens var galt med min eks, eller om det er "normalt" å holde på slik.. En annen ting jeg har registrert i seinere tid er mangelen på empati… Sett det i forhold til ungene, omgivelsene og ikke minst meg både tidligere og nå i ettertid. Masse lykke til til deg.. jeg håper du kommer deg ut av det!! hi Anonymous poster hash: c4f2c...944
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Tusen takk for svar Hi! Jeg kjenner meg igjen så det er nesten skremmende.. og er blitt fryktelig usikker på meg selv og hvordan jeg skal reagere på ting. Hvordan kom du deg ut av forholdet? Anonymous poster hash: 78a0c...08e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 En eks av meg var en løgner. Oppdaget etter det ble slutt det meste av det. Han løy om utdannelse, penger, familieforhold, sykdommer han hadde hatt, operasjoner han hadde vært gjennom. Takk og lov fikk vi ikke det barnet vi ønsket oss. Jeg hadde en sterk mistanke om at han hadde en form for autisme. Hans datter fra før av var under utredning for dette når jeg ikke orket mer. Mannen er helt klart syk. Det som skremmer mest er alle hverdagsløgnene som egentlig ikke betydde noen ting. Hvorfor lyve og si han ble operert for klumpfot som barn? (Fant ut det var en løgn når jeg møtte søsteren hans på byen) Skremmende. Anonymous poster hash: 2777b...37d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #9 Skrevet 7. juni 2014 Akkurat sånn var min x også. I tillegg til mye annet rask. Han manipulerte omgivelsene sine, arbeidsgiverene sine, familien, vennene sine. Å gjennomskue løgnene var veldig vanskelig, alle så på ham som verdens flotteste mann. Han var totalt blottet for empati, men god til å late som han var empatisk. Kunne til og med presse fram tårer i "riktige" situasjoner for å framstå som normal. Og dette tok det meg lang tid å oppdage. Altfor lang tid. X'n min er psykopat. Han har ikke bare psykopatiske trekk, men scorer langt inn i den kliniske definisjonen på alle tester jeg har fylt ut. Ikke sikkert at deres menn er like ille som x'n min, da, men like vel... Jeg svarte også i den andre tråden. Eksemplene både i den og denne tråden minner mye om hvordan x'n min var de første årene. Jeg ble værende, skulle ønske jeg hadde stolt mer på min egen magefølelse og dratt. Når jeg tilslutt tok steget ut ble det et helvete jeg ikke engang unner min verste fiende. Anonymous poster hash: 0814a...e90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå