Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Skal i bryllup nå i sommer. Har kjøpt en nydelig mintgrønn, lett og lang sommerkjole. Høyhælte sko er jeg ikke så glad i å bruke da jeg alltid får så forbaska vondt i beina. Blir det for casual å bruke fine sandaler? Som dette f.eks: http://www.bubbleroom.no/nn/sko/dame/have2have/lave-sko/fine-sandaler-med-gulldetaljer-prisca-brun-og-gull Anonymous poster hash: 2a2e8...36c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Jeg syns ikke man kan tvinge folk som ikke liker å gå i hæler til p gå i hæler. Og skal man gå i flate sko er disse mye penere enn ballerinasko. Jeg hadde ikke srusset et sekund om du kom i mitt bryllup i sommer med de skoene der 😊 Er antrekket galla bør du kanskje sjekke "reglene", men i et sommerbryølup vil jeg si det er helt innafor. Anonymous poster hash: 0add4...ceb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Jeg syns det er helt greit med en lang kjole til. Jeg skal også i bryllup i sommer og har samme plan for kledningen, men jeg er gravid og føler jeg ikke har noe valg hvis jeg skal holde ut dagen, hihi. Anonymous poster hash: 22b45...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå