Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Har dere det? Vi har ikke hatt sex siden før innsett. Da vi fikk påvist graviditet, turte jeg heller ikke hatt sex. Pga historie med å miste, har jeg gitt forbud mot å ha sex før 12 uke. Jeg vet det egentlig ikke er farlig, men jeg tørr likevel ikke ta sjansen. Anonymous poster hash: dd8f3...672
Heltefrøken Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 De sier at man ikke skal ha samleie i ti dager etter uttak . Etter det er det sikkert grei:) men jeg har også mistet , og vet med meg selv at om jeg blir gravid igjen kommer jeg ikke til å ha sex de 7 første ukene ihvertfall . Minst
Babel80 Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Hos oss er situasjonen omvendt: jeg har lyst og vet at det skal går bra - man må leve som normalt osv. Her er det mannen som er ekstremt forsiktig med meg. Får ikke røre en finger og det blir i hvert fall ikke sex foreløpig. ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Fryseforsøk her. Lutinus i 8 uker til. Jeg synes ikke det er spesielt... lekkert... med lutinus piller +sex :-S Kommer uansett ikke til å tørre før etter første ultralyden. Anonymous poster hash: 13cc5...d3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå