Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Må ha en sovevogn til barnehagebruk. Hvor mye bør den koste? Tenker maks 1500,-, men hva har dere lagt i det? Anonymous poster hash: 9dd5c...8ee
☆☆☆ Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Det er innesoving i barnehagen. Då mi etterkvart vart vrien å legge tok vi med ei carena easy-trille til å sove i. Funka utmerket.
Optatium Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har dessverre ikke svar til deg på det du spør om, men jeg lurer på dette med barnehagevogn. Hvorfor må man ha en egen vogn til det? Vi har kjøpt vogn til babyen er som på vei, kan man ikke bruke den samme? Spør fordi jeg ikke vet, mener ikke å være ufin
Makemyday Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Litt rask med padden der ser jeg ja, det skulle stå "Hvor mye penger legger dere i en barnehagevogn?"
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Betalte 500 for en. Kjøpte brukt. Vi har lånt en 10.000kroners vogn av svigerinna mi nå, og jeg akter ikke å sette den fra meg der
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Har tidligere lånt en, men måtte nå kjøpe ny. Kikket litt på finn/Facebook, men fant ingen jeg likte, så endte opp med å kjøpe en ny vogn til 4000kr. Hovedvognen til 10000kr står hjemme, og brukes nå av ny baby. Anonymous poster hash: 0d3a4...a0b
Appelsinpiken Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Vi bruker dn vi fikk gratis via Facebook. Litt rustent understell og en skeiv kalesje, men det gjør ingenting Hvorfor egen barnehagevogn? For vi gidder ikke å dra hovedvogna frem og tilbake.
sologsommer Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har dessverre ikke svar til deg på det du spør om, men jeg lurer på dette med barnehagevogn. Hvorfor må man ha en egen vogn til det? Vi har kjøpt vogn til babyen er som på vei, kan man ikke bruke den samme? Spør fordi jeg ikke vet, mener ikke å være ufin Ofte bliver vognen stående i barnehagen, og man bruger kanskje en mindre vogn til og ha i bilen/shoppe med
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Vi brukte en gammel vogn som vi hadde arvet av kjentfolk. Anonymous poster hash: fa98b...84f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Vi har ikke bil, så bruker den ene vogna vi har til soving:) Anonymous poster hash: de04f...f55
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Betalte vel 1000kr for en brukt Brio vogn som sovevogn. Ville ikke ha noe kjempe slitt og stygt. Var å så på flere jeg ikke ville ha til barnet mitt. Helt utrolig hva folk tar penger for. Anonymous poster hash: a3715...64a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har dessverre ikke svar til deg på det du spør om, men jeg lurer på dette med barnehagevogn. Hvorfor må man ha en egen vogn til det? Vi har kjøpt vogn til babyen er som på vei, kan man ikke bruke den samme? Spør fordi jeg ikke vet, mener ikke å være ufin Mange bruker samme, særlig om de går til bhg. Blir mer tungvint med kjøring og noen steder står vognene i bhg hele uken. Men skjønner godt at mange vegrer seg for å ha hovedvognen i bhg, de koster fort oppi 10 000 og i en bhg er det alltid en risiko for at det blir ødelagt. Har selv fått ødelagt glidelåsen i ryggen på en vogn og det var ikke billig å fikse. Endte med å måtte kjøpe ny sportsdel... Anonymous poster hash: a858d...a94
IreneUtålmodig Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Bruker kun en vogn , bhg har ikke plass til å la alle vognene bli heller. Har en god og gammel simo vogn til bebbiser
Havhesten Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 300 kr, brukt briovogn fra finn.no. Fungerer utmerket
Optatium Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Ser hva dere sier, takk for svar! Jeg bor i gangavstand fra barnehagen, og har derfor ikke tenkt over frakting i bilen:-P
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har dessverre ikke svar til deg på det du spør om, men jeg lurer på dette med barnehagevogn. Hvorfor må man ha en egen vogn til det? Vi har kjøpt vogn til babyen er som på vei, kan man ikke bruke den samme? Spør fordi jeg ikke vet, mener ikke å være ufin Mange har egen barnehagevogn fordi de ikke vil ta med vogna frem og tilbake til barnehagen hver dag Anonymous poster hash: 864bd...052
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Må ha en sovevogn til barnehagebruk. Hvor mye bør den koste? Tenker maks 1500,-, men hva har dere lagt i det? Anonymous poster hash: 9dd5c...8ee Det kommer helt an på barnehagen om man trenger sovevogn. Jeg ville sjekket med den hvis jeg var deg før jeg hadde stresset med og få tak i en ekstravogn. Det som er viktig for sovevogn er at den er : - god og sove i, er lang nok - at ryggen kan legges ordentlig ned - at den har seler - at den kan trilles greit at den er stødig og ikke en veltepetter hvor mye den koster og hvordan den ser ut er uten betydning Anonymous poster hash: 864bd...052
BellaSuz Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Har alltid brukt hovedvogna til soving i bhg jeg. På hverdager sover barnet i bhg, så har vi en liten trille vi bruker til evt butikken på ettermiddag. Hovedvogna bringer og henter vi på mandager og fredag,- altså ikke hver dag:)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Kjøpte en gammel simo til 400kr. Solbleket og ikke god å trille. Men helt fin inni og fungerer fint til soving. Anonymous poster hash: 542dd...7c2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #21 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har dessverre ikke svar til deg på det du spør om, men jeg lurer på dette med barnehagevogn. Hvorfor må man ha en egen vogn til det? Vi har kjøpt vogn til babyen er som på vei, kan man ikke bruke den samme? Spør fordi jeg ikke vet, mener ikke å være ufin Vi kjøpte en egen sovevogn fordi hovedvogn vi kjøpte var dyr og i lys farge, og jeg planlegger å bruke den til flere barn Anonymous poster hash: 542dd...7c2
Candy king Skrevet 6. juni 2014 #22 Skrevet 6. juni 2014 Kjøpte ei brukt emmaljungavogn på finn til 1.500 kr. Valgte å kjøpe ei litt nyere vogn (2011), da vi satser på flere barn etterhvert. I følge selgeren kostet den nærmere 10.000 kr da den var ny med alt tilbehøret.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #23 Skrevet 6. juni 2014 Kjøpte en brukt dbs-vogn på finn for 500kr. Anonymous poster hash: defa6...bb2
Himmel og hav Skrevet 6. juni 2014 #24 Skrevet 6. juni 2014 Spam slettet Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå