Gå til innhold

Hvilken bleiebøtte er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bleiebøtte bør jeg velge. Ser man kan få gratis fra angelcare, men så vet at Tommee tippee/Sangenic er gode.    

Erfaringer noen?

Anonymous poster hash: b0cb4...05f
Skrevet

alle de jeg har snakket med som har hatt bleiebøtte sier det er fullstendig unødvendig...

Anonymous poster hash: 4ba66...fd0
Skrevet

Vi har en gratis, sangenic. Veldig fornøyd med den!

Men brukte den ikke på 6 mnd, fant den plutselig igjen og har nå brukt den i snrat et halvt år. Kjempekjekk. Lett å kaste posene og skifte ut. Har ikke kjøpt refill enda engang.

Anonymous poster hash: b5b4c...876

Skrevet

Jeg hørte også det samme første gang, men nå venter jeg nummer 3 og har merket at det dunster mer av den vanlige pedalbøtta vi har bleiebøtta til svigerinna som er min nærmeste nabo. Jeg er ofte på besøk der.  Hun har sangenic. Det er stor forskjell har jeg merket. Så jeg kryper til korset og investerer i bleiebøtte denne gang.   Men lurte på om jeg skulle kjøpe sangenic som jeg vet funker bra,  eller bruke den som er gratis.     

Skrevet

Pakk bleien inn i fryseposer. Hvis du knyter godt igjen slipper du lukt.

Anonymous poster hash: 2b363...6fa

Skrevet

En rull med brødposer er absolutt greiest. Bleiebøtter lukter kjemikalier, tar plass, og er ekle å tømme!!!

Anonymous poster hash: ec2fe...461

Skrevet

Vi bruker bleieposer, slike lilla man kjøper på vanlig butikk. Billigere enn de til bleiebøttene.

Anonymous poster hash: 7edf2...1a7

Skrevet

Vi bruker bleieposer, slike lilla man kjøper på vanlig butikk. Billigere enn de til bleiebøttene.

Anonymous poster hash: 7edf2...1a7

Brødposer og hundeposer er ennå billigere og like effektive

Anonymous poster hash: 960c6...944

Skrevet

Ingen bleiebøtter er best... Brødposer funker akkurat like bra :tommelopp:

Anonymous poster hash: 8e9bc...814
Skrevet

Vi putter bæsjebleiene i bleiepose og hiver dem ut av huset direkte. Synes det stinker av alle bleiebøtter uansett hvor bra de er, om det ligger en drittbleie der. Tissebleier hiver vi i pedalbøtte og tømmer søppelet ca hver 2. Dag. Lukter ikke bleiebarn på badet vårt.. :-)

Anonymous poster hash: 507f9...6b1

Skrevet

Ja, det går også an selvsagt. Pleier å pakke i pose, men tenkte kanskje likevel det var mer snedig med bleiebøtte   . Men faktisk aldri kjent lukt fra sangenicbøtta til svigerinna mi. Aldri, selv om den er full.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...