Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har fått både egg og sæd fra donor? Jeg er singel, og trenger derfor sæddonasjon, men begynner nå å bli usikker på om jeg har for dårlige egg, slik at jeg må ha eggdonasjon også! :-(

Er det det som heter embryodonasjon?? Hvor gjøres dette? Og om noen har gjort det, vil jeg gjerne ha informasjon om hvordan dette foregikk før, under og etter, og priser!

Ble mye på en gang dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt begge deler selv, men det er det mange andre som har.Athen er det mange som har reist til og fått donert begge deler og det kalles embryoadopsjon 😊Klinikken i Athen heter Serum. Er innlegg om den klinikken hvis du søker her på forumet. Ellers anbefaler jeg nettsiden onskebarn.no. Der er det veldig oversiktelig og mange som svarer på spørsmål.

Skrevet

Har ikke hatt begge deler selv, men det er det mange andre som har.Athen er det mange som har reist til og fått donert begge deler og det kalles embryoadopsjon Klinikken i Athen heter Serum. Er innlegg om den klinikken hvis du søker her på forumet. Ellers anbefaler jeg nettsiden onskebarn.no. Der er det veldig oversiktelig og mange som svarer på spørsmål.

Takk for informasjon! :-) Skal først se hva som skjer med syklus og div blodprøver som jeg skal ta for å sjekke egg og hormoner. Venter fortsatt på mens etter avbrutt svangerskap for 5 uker siden, - da med sæddonor! Er SÅÅÅ utålmodig... :-( Vil jo igang igjen fortest mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...