83jenta Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Dere som har vært hyperstimulert, hvor lenge varte det? Hvor lenge var du sykemeldt? Hvor lang tid gjekk det før du følte deg bedre? Vet det er veldig forskjellig fra person til person, men siden jeg ligger her og er litt lei hele greiene, lurer jeg på hvordan andre har hatt det.
Babel80 Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Hei Så leit at du ble overstimulert men det viste seg da i etterkant å være et godt tegn ;-) Jeg ble overstimulert etter uttaket men det gikk gradvis så jeg oppdaget det ikke før jeg var kommet hjem etter innsettingen (heldigvis! De kunne jo ha avbrudt hele forsøket). Hadde uttak på en onsdag, innsetting på fredag og ble stadig mer hoven i magen og tungpustet (bl.a.) i løpet av helgen. Ble innlagt på søndagskveld. Fikk konstatert væske i buken og lungene og fikk da saltoppløsning intravenøs. Da gikk det bedre og eg trengte ikke å tappes. Dro hjem på tirsdag, sykemeldt i to uker og måtte sette blodfortynnende sprøyter i denne perioden. Først tok det kanskje 4/5 dager før jeg ble nesten helt bra igjen, så var jeg stabil et par dager før det ble litt verre igjen: da testet jeg positiv. Det er ikke like ille denne gang, må bare fortsette med blodfortynnende og ta det litt rolig. Har ikke vært sykemeldt etter de første to ukene etter innleggelse. Var på jobb i 1 uke men har ferie nå. Håper du føler deg mye bedre snart, og lykke til med lille spiren!
83jenta Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2014 Takk for svar Babel80. Jeg slapp unna med kun eggstokkene som samlet væske, de fant ikke noe i buken eller på lungene. Nå har jeg vært sykemeldt en uke, og formen er bedre, men magen er fortsatt flere cm større enn den var sist søndag på Haukeland. Tenker formen må bli betraktelig bedre om det skal bli jobb på meg på tirsdag, men er nå enda noen dager igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå