Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Eller er det bare skuespill. Det går ikke ann å være så dårlig i engelsk heller, de klarer ikke oversette et eneste ord rett. Må være tull, eller? Anonymous poster hash: 165df...bae
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 De er faktisk så dumme. Anonymous poster hash: a3793...19b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Men Morgan har nok en diagnose eller to... Jeg klarer ikke se de på tv, syns det blir for pinlig. Og jeg elsker pinlig humor, så det sier litt.... Det blir rett og slett for dumt, engelsken orker jeg ikke gå inn på engang... Anonymous poster hash: a1e27...dac
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 De er ikke dumme, men de sliter nok på noen områder. Utrolig lite sympatisk å gjøre det til underholdning. Anonymous poster hash: 14e2a...e6a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Morgan er ikke så dum som man skulle tro, han er faktisk god for flere millioner etter å ha investert i aksjer! Tror ikke Ole conny er noe dum heller, han blir bare dårlig framstilt på tv, med dårlig engelsk,veeeeldig dårlig engelsk! Anonymous poster hash: 4a6e0...272
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Og jeg slutter aldri å forundres over at noen kan kalle sin lille pode for Ola-Conny, ubetalelig! Anonymous poster hash: 41038...ae6
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Ingen av de er dumme, men sliter nok litt med de sosiale kodene. Skulle jeg gjettet har nok Morgan en asberger/ lettere autisme diagnose, og Ola Conny muligens lettere mentalt tilbakestående. Men begge er høyt fungerende. Jeg synes det er utrulig hvor godt dem klarer seg på tur med de utfordringene dem ser ut til å ha. Anonymous poster hash: 565ed...8d2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Nei ikke så dumme. Dummere.... Anonymous poster hash: c0238...369
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Ingen av de er dumme, men sliter nok litt med de sosiale kodene. Skulle jeg gjettet har nok Morgan en asberger/ lettere autisme diagnose, og Ola Conny muligens lettere mentalt tilbakestående. Men begge er høyt fungerende. Jeg synes det er utrulig hvor godt dem klarer seg på tur med de utfordringene dem ser ut til å ha. Anonymous poster hash: 565ed...8d2 Du vet de har med seg et helt tv-team som passer på de? Anonymous poster hash: c0238...369
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes det er utrulig hvor godt dem klarer seg på tur med de utfordringene dem ser ut til å ha. Nå er det ikke akkurat sånn at det er gutta alene på tur da. De har jo en haug med produksjonsfolk rundt seg til en hver tid. Anonymous poster hash: 41038...ae6
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 Jeg oppfatter ingen av dem som dumme. Men de er ikke veldig sterke i engelsk. Lite sympatisk å gjøre det til underholdning? Ser ikke ut som at de har noe imor det, de har jo reist med tv flere ganger. De tar nok ikke seg selv så høytidelig, de ler jo selv av de ikke helt forstår og klarer å gjøre seg forstått. Det er kjekt å se på synes jeg
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Herregud som de maser om Sverige da Det virker som de egentlig heller skulle ønsker å være hjemme i sitt dyrebare Sverige Anonymous poster hash: c566e...aae
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Jeg oppfatter ingen av dem som dumme. Men de er ikke veldig sterke i engelsk. Lite sympatisk å gjøre det til underholdning? Ser ikke ut som at de har noe imor det, de har jo reist med tv flere ganger. De tar nok ikke seg selv så høytidelig, de ler jo selv av de ikke helt forstår og klarer å gjøre seg forstått. Det er kjekt å se på synes jeg Sååå enig Anonymous poster hash: 02a87...2a1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 De ER ikke sånn Haha... Det er litt skuespill altså... Har møtt de, og de virket mye mer normale. Anonymous poster hash: 85221...217
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Ingen av de er dumme, men sliter nok litt med de sosiale kodene. Skulle jeg gjettet har nok Morgan en asberger/ lettere autisme diagnose, og Ola Conny muligens lettere mentalt tilbakestående. Men begge er høyt fungerende. Jeg synes det er utrulig hvor godt dem klarer seg på tur med de utfordringene dem ser ut til å ha.Anonymous poster hash: 565ed...8d2 Tror Morgan har en depresjon i tillegg. Han er jo så mutt, og viser et begrenset følelsesspekter.. Anonymous poster hash: 4ada0...642
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Men uansett hvordan de er, er jeg veldig glad i dem Godgutter dette, som sprer latter og feelgood på TV. Anonymous poster hash: 4ada0...642
FruMille Skrevet 5. juni 2014 #17 Skrevet 5. juni 2014 Jeg liker dem veldig godt, mannen min derimot blir så flau over den dårlige engelsken dems:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #18 Skrevet 5. juni 2014 Ingen av de er dumme, men sliter nok litt med de sosiale kodene. Skulle jeg gjettet har nok Morgan en asberger/ lettere autisme diagnose, og Ola Conny muligens lettere mentalt tilbakestående. Men begge er høyt fungerende. Jeg synes det er utrulig hvor godt dem klarer seg på tur med de utfordringene dem ser ut til å ha.Anonymous poster hash: 565ed...8d2 Tror Morgan har en depresjon i tillegg. Han er jo så mutt, og viser et begrenset følelsesspekter..Anonymous poster hash: 4ada0...642 Personer med autisme/asbergers viser ikke følelser. De j... slangene til Ola-Conny.. Anonymous poster hash: 08a79...eae
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #19 Skrevet 5. juni 2014 Ingen av de er dumme, men sliter nok litt med de sosiale kodene. Skulle jeg gjettet har nok Morgan en asberger/ lettere autisme diagnose, og Ola Conny muligens lettere mentalt tilbakestående. Men begge er høyt fungerende. Jeg synes det er utrulig hvor godt dem klarer seg på tur med de utfordringene dem ser ut til å ha.Anonymous poster hash: 565ed...8d2 Tror Morgan har en depresjon i tillegg. Han er jo så mutt, og viser et begrenset følelsesspekter..Anonymous poster hash: 4ada0...642 Personer med autisme/asbergers viser ikke følelser.De j... slangene til Ola-Conny..Anonymous poster hash: 08a79...eae Slangene? Anonymous poster hash: 4a6e0...272
lykkeliiten Skrevet 5. juni 2014 #20 Skrevet 5. juni 2014 Har møtt og pratet litt med OlaConny, han virket ikke som på tv i det hele tatt. Han og kamerater satt på bordet ved siden av oss på restaurant å spiste.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #21 Skrevet 5. juni 2014 Ingen av de er dumme, men sliter nok litt med de sosiale kodene. Skulle jeg gjettet har nok Morgan en asberger/ lettere autisme diagnose, og Ola Conny muligens lettere mentalt tilbakestående. Men begge er høyt fungerende. Jeg synes det er utrulig hvor godt dem klarer seg på tur med de utfordringene dem ser ut til å ha.Anonymous poster hash: 565ed...8d2 Tror Morgan har en depresjon i tillegg. Han er jo så mutt, og viser et begrenset følelsesspekter..Anonymous poster hash: 4ada0...642 Personer med autisme/asbergers viser ikke følelser.De j... slangene til Ola-Conny..Anonymous poster hash: 08a79...eae Lillebroren min er autist, og han viser maasse følelser:) Anonymous poster hash: 4ada0...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå