Gå til innhold

Litt klarsynte teknikker og hjelp når eg ikke er pålogga

Anbefalte innlegg

Hallo

Vinterfuglermedbarn her.

Som de veit er eg født som eit klarsynt medium, eg har aldri hatt nokon kurs eg er bare født slik. No som eg har termin når som helst vil eg ikkje vere pålogga her og kan da ikke svara dere slik som eg gjerne vil.

Det er mange teknikker som me som er klarsynte bruker, eg bare veit svaret.

Som nødhjelp for dei som ynskjer svar kan du bruke desse teknikkane for å få svar på det du vil.

Fyrst dette med å bruke ring og pendel kan du bare gløyma, det funker ikkje, for det deg som påvirker svaret med det du vil, og da er me like langt ikkje sant.

Dette virker.

Si inni deg spørsmålet du vil ha svar på (eit spørsmål om gangen) pust så inn tre ganger heilt ned og når du puster ut den 3 gangen vil du da få et ja/ nei.

Dette stemmer og det er ingenting du kan gjere for å påvirke det. Du må ta det første svaret som kjem med utpust ikke vente til ynskjene dine slår inn.

Hold ein penn på eit ark og skriv spørsmålet fort med sprøsmålsteikn. Pennen vil da forstette så skrive svaret, du må ikke bruke ønskene dine her, La pennen skrive det han vil.

Knoken du har på utsida av lillefingeren der lillefingeren går inn i handa, der har du streker i huden( riller) dei vil fortelle deg hvor mage barn du får. Tell dei tydelige rillene, ikke dei små. Er dei ekstremt tette er det tvillinger, er dei fra hverandre er det et barn.

Dei kryssrillene skal du ikkje rekna med, du skal telle rillene i mellom dei som er som linjer.

Intuition. For å slå av ønskene dine, og lese med fornuften holder du venstre hånd opp som du har brudd i den, hold høgre hånd bak den hold dei to nærmaste fingrane på høgre hånd ved siden av tommelen på høgre side av venstre håndledd, og og tommelen på høgre sida av ventre håndledd (hold rundt/ det er knoker der på sidene, trykk inn dei to fingrane på venstre side av venstre hand med langfinger og pekefinger på høgrehand i 2 sekunder. Da slår du ut fornuften og underbevistheten vil gi deg rette svar. Husk å knytte begge hendene når du er ferdig og skyl hånda (venstre i kaldt vatn) Da har du det tilbake igjen. Ikkje gå i underbevisthetsmodus meir en i 5 min. Det er viktig.

Ikkje bruk pressteknikker og trykk mot puls områder og hodet uten at du veit kva du holder på med. Det eg har gitt deg her kan du bruke. Hod hendene unna halsen din og områder der du har hovedpulsårer, i håndleddet kan du bruke lett trykk på sidene av håndledds beina.

Ikke gjer dette på andre og bruk det bare på deg sjølv, ikke vær aleine når du slår ut fornuften, visst du ikke får til å slå deg på igjen, si til den som er der med deg at han skal legge noe kaldt på hendene dine da slår du deg inn igjen.

Lykke til

Vinterfuglermedbarn

Endret av Vinterfuglermedbarn
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

om jeg har gjort det riktig. så har jg pustet inn 3 ganger og ut 3 ganger samtidig som jeg skrev spørsmålet på et ark..

har da fått et ja på at jeg er gravid 3 ganger..  så får håpe det stemmer

om jeg har gjort det riktig. så har jg pustet inn 3 ganger og ut 3 ganger samtidig som jeg skrev spørsmålet på et ark..

har da fått et ja på at jeg er gravid 3 ganger.. så får håpe det stemmer

I alle dager, hvordan fikk du for deg at du skulle gjøre de to tingene samtidig? Hallo.....

Anonymous poster hash: b9077...f08

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...