Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #26 Skrevet 5. juni 2014 Her er bilde:Anonymous poster hash: ea820...04f Den så veldig blå ut, mye blåere enn jeg opplevde den da vi testet den. Mulig det har skjedd en feil her ja. Anonymous poster hash: 3615d...689
Selma_ Skrevet 5. juni 2014 #27 Skrevet 5. juni 2014 Her er bilde:Anonymous poster hash: ea820...04f Den så veldig blå ut, mye blåere enn jeg opplevde den da vi testet den. Mulig det har skjedd en feil her ja.Anonymous poster hash: 3615d...689 Den må være feil ja.skikkelig blå var den.
Tired mama Skrevet 5. juni 2014 #28 Skrevet 5. juni 2014 Her er bilde: Anonymous poster hash: ea820...04f Oj, det var stor forskjell fra det første bildet. Hadde gått tilbake til butikken, jeg! Den dere har malt med er jo virkelig BLÅ! Lykke til, håper det ordner seg! :-)
Lavendel :) Skrevet 5. juni 2014 #29 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Huff, skjønner det er kjedelig. Jeg har også erfart at Tåkedis ble blå på stor flate (omtrent som på ditt bilde). Vil anbefale deg å finne en annen farge selv om det blir dyrt. Eller så tror jeg du vil irritere deg mye over husfargen. Endret 5. juni 2014 av Lavendel :)
I scream for icecream! Skrevet 5. juni 2014 #30 Skrevet 5. juni 2014 Slik jeg ser det har dere vært veldig grundige før dere kjøpte maling, og mest sannsynlig har det skjedd en feil når malingen ble blandet. Jeg hadde tatt med bilde, prøven dere var fornøyd med og bilde av slik den egentlig burde sett ut og klagd. Det går sikkert i orden.
TrueColours Skrevet 5. juni 2014 #31 Skrevet 5. juni 2014 Hei. Gå og få blandet gult i de malingsbøttene du har, gulfargen vil nøytralisere det blå. Gråfarger uten gult i kan bli veldig blå ute, fordi vi i Norge har et veldig blått lys ute.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #32 Skrevet 5. juni 2014 Utfordringen med gråfarger er at de fort kan se blålige ut - spesielt på store flater, og ikke minst i gråvær og i skumring. De kan også se mer rosa-aktig ut i soloppgang. Dere har kun teste på EN planke. Det vil jeg ikke anse som spesielt grundig da fargene lett forandrer seg på store plater og når man ser de nærmere i sine omgivelser (det inntrykket får du ikke av å se på en planke). Om fargen er feil blandet eller ikke, kan jeg ikke uttale meg om. Du kan evt. male litt av den planket du allerede har malt med prøvemalingen og se om den er veldig forskjellig. Anonymous poster hash: 38b8a...5c5
NormaJean Skrevet 5. juni 2014 #33 Skrevet 5. juni 2014 Her er bilde: Anonymous poster hash: ea820...04f Enig, her må det ha skjedd en feil! Gå og klag
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #34 Skrevet 5. juni 2014 Er blandingsforholdet feil kan du klage. De KAN skje at en farge blir blandet feil. Uansett, bli hysterisk pga dette? Hvordan håndterer du virkelige kriser? Anonymous poster hash: 8cfe4...172 Hysterisk pga dette? Det er 4000kr jeg har kastet utav vinduet.Spar meg for slike kommentarer, er du snill. Anonymous poster hash: ea820...04f Vel. Ut fra svaret ditt forstår jeg du ble hysterisk. Men igjen. Hysterisk? Er ikke du som fikk feil lister i nye huset og fikk lyst til å ta en overdose piller vel? 😂 Anonymous poster hash: 8cfe4...172
Selma_ Skrevet 5. juni 2014 #35 Skrevet 5. juni 2014 Er blandingsforholdet feil kan du klage. De KAN skje at en farge blir blandet feil. Uansett, bli hysterisk pga dette? Hvordan håndterer du virkelige kriser? Anonymous poster hash: 8cfe4...172 Hysterisk pga dette? Det er 4000kr jeg har kastet utav vinduet.Spar meg for slike kommentarer, er du snill.Anonymous poster hash: ea820...04f Vel. Ut fra svaret ditt forstår jeg du ble hysterisk. Men igjen. Hysterisk? Er ikke du som fikk feil lister i nye huset og fikk lyst til å ta en overdose piller vel? Anonymous poster hash: 8cfe4...172 Er du ikke helt god eller hva er det med deg? Hva får du ut av å være så nedlatende? Det som ikke er noe stort problem for deg kan være det for noen andre.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #36 Skrevet 5. juni 2014 Her er bilde: Anonymous poster hash: ea820...04f syns den fargen var skikkelig fin jeg mye finere ennn den megakjedelige grå i første bilde. Forstår at ma blir skuffet over at det ikke ble som man hadde tenkt, men krise er det ikke Anonymous poster hash: 4f735...6a7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #37 Skrevet 5. juni 2014 Er blandingsforholdet feil kan du klage. De KAN skje at en farge blir blandet feil. Uansett, bli hysterisk pga dette? Hvordan håndterer du virkelige kriser? Anonymous poster hash: 8cfe4...172 Hysterisk pga dette? Det er 4000kr jeg har kastet utav vinduet.Spar meg for slike kommentarer, er du snill.Anonymous poster hash: ea820...04f Vel. Ut fra svaret ditt forstår jeg du ble hysterisk. Men igjen. Hysterisk? Er ikke du som fikk feil lister i nye huset og fikk lyst til å ta en overdose piller vel? Anonymous poster hash: 8cfe4...172 Er du ikke helt god eller hva er det med deg? Hva får du ut av å være så nedlatende?Det som ikke er noe stort problem for deg kan være det for noen andre. Altså. Blir man HYSTERISK fordi fargen på huset er feil og ikke selv ser at det kanskje er litt å overreagerte så er det vel den hysteriske som har størst problemer. ;-) Anonymous poster hash: 8cfe4...172
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #38 Skrevet 5. juni 2014 Er blandingsforholdet feil kan du klage. De KAN skje at en farge blir blandet feil. Uansett, bli hysterisk pga dette? Hvordan håndterer du virkelige kriser? Anonymous poster hash: 8cfe4...172 Hysterisk pga dette? Det er 4000kr jeg har kastet utav vinduet.Spar meg for slike kommentarer, er du snill. Anonymous poster hash: ea820...04f Vel. Ut fra svaret ditt forstår jeg du ble hysterisk. Men igjen. Hysterisk? Er ikke du som fikk feil lister i nye huset og fikk lyst til å ta en overdose piller vel? Anonymous poster hash: 8cfe4...172 Skjønner godt at folk blir hysteriske og lei seg når man har brukt mye penger, og det viser seg at man har valgt feil. Fargen så veldig blålilla ut. Om du skal ha en ren og fin gråfarge, som er like fin sommer som vinter, så er Altagrå veldig fin. Høres ut som om dere først har vært innom en kjent kjede, for så å kjøpe billigmaling hos ett annet. Har erfart det samme med antikkhvit. Helt hvit hos en forhandler, og gulhvit hos en annen. Bruk denne malingen til grunning, holder sikkert ikke med 4 spann uansett. Anonymous poster hash: 036b2...6eb
Selma_ Skrevet 5. juni 2014 #40 Skrevet 5. juni 2014 Er blandingsforholdet feil kan du klage. De KAN skje at en farge blir blandet feil. Uansett, bli hysterisk pga dette? Hvordan håndterer du virkelige kriser? Anonymous poster hash: 8cfe4...172 Hysterisk pga dette? Det er 4000kr jeg har kastet utav vinduet.Spar meg for slike kommentarer, er du snill.Anonymous poster hash: ea820...04f Vel. Ut fra svaret ditt forstår jeg du ble hysterisk. Men igjen. Hysterisk? Er ikke du som fikk feil lister i nye huset og fikk lyst til å ta en overdose piller vel?Anonymous poster hash: 8cfe4...172 Er du ikke helt god eller hva er det med deg? Hva får du ut av å være så nedlatende?Det som ikke er noe stort problem for deg kan være det for noen andre. Altså. Blir man HYSTERISK fordi fargen på huset er feil og ikke selv ser at det kanskje er litt å overreagerte så er det vel den hysteriske som har størst problemer. ;-)Anonymous poster hash: 8cfe4...172 4000 kr er mye for noen om det ikke er det for deg. Og det er kjedelig å først kjøpe farge, som er helt feil, noe som ikke er HI's feil, bruke tid og krefter på å male, for å se at det er ikke den fargen man skulle ha i utgangspunktet. Jeg skjønner bare ikke hva som er vitsen med å poste som Anonym og lage kvalme? Hvorfor kan du ikke holde din mening for deg selv, istedenfor å gni inn såret enda mer?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #41 Skrevet 5. juni 2014 Her er bilde: Anonymous poster hash: ea820...04f syns den fargen var skikkelig fin jeg mye finere ennn den megakjedelige grå i første bilde. Forstår at ma blir skuffet over at det ikke ble som man hadde tenkt, men krise er det ikke Anonymous poster hash: 4f735...6a7 Det er jeg enig i, men det er jo HI som skal like den. Anonymous poster hash: 25708...a24
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #42 Skrevet 5. juni 2014 Vi malte plattingen (gulvet) i Tåkedis, trodde den var lysegrå. Men den var lyseblå gitt! Malte over med en mellomgrå farge. Tror dessverre dere bare må bite i det sure eplet og kjøpe nye maling. Anonymous poster hash: 53afa...d17
Love my kidz Skrevet 5. juni 2014 #43 Skrevet 5. juni 2014 Dra til forretningen og snakk med de, forklar og vis bilder. Kanskje ordner det seg dersom dere klager. Dersom de ikke vil hjelpe dere må dere ikke kjøpe nytt i den forretningen i allefall. Litt service må gå an å forvente å få
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #44 Skrevet 5. juni 2014 Dro til butikken og snakket med de, tok med spannet med farge og bilde som jeg la inn her. Men i forkant snakket jeg med en leder i Jotun, som sa at jeg bare skulle ta det med ro, så ordner det seg. Snakket med damen i butikken, og etter litt frem og tilbake så får jeg pengene tilbake. De kommer på konto neste uke. Da ble vi glad gitt det hjalp mye, nå kan jeg puste lettet ut. Takk til alle dere snille, som så det jeg så og pushet meg Takk takk! Ha ei fin kveld. Hi Anonymous poster hash: ea820...04f
Nissefisen Skrevet 5. juni 2014 #45 Skrevet 5. juni 2014 Synes fargen var kjempe søt jeg koseligere farge enn den grå
Elsker livet Skrevet 5. juni 2014 #46 Skrevet 5. juni 2014 Gå å få blandet til en ny tone i de spanna dere har. Mal over på nytt der dere har malt.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #47 Skrevet 5. juni 2014 Så bra at det ordnet seg. God service da Anonymous poster hash: f8dc2...251
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #48 Skrevet 5. juni 2014 Men LIKER du fargen da??Eller er du så opphengt i at den er blå istedet for grå som dere hadde sett for dere? Om du ikk liker fragen,så klag,men liker du egentlig fargen så drit nå i at den er blå da! Anonymous poster hash: b6b96...901
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #49 Skrevet 10. juni 2014 Her er jeg igjen Ventet og ventet på pengene mine, de kom aldri. Ringte til butikken idag og fikk beskjed om å komme med alle spannene idag, da blir pengene overført til min konto. Hæ??? De kunne ha sagt det med en gang og ikke la meg vente som en tulling. Jeg kommer ikke til å være blid når jeg bringer de spannene til dem. Siste gang jeg setter mine fot i den butikken. Anonymous poster hash: ea820...04f
♥Nemi♥ Skrevet 10. juni 2014 #50 Skrevet 10. juni 2014 Kan hende dere misforsto hverandre når dere snakket om å få pengene tilbake? Tror vi har tåkedis på huset, og det er en veldig fin gråfarge. Pappa valgte den på hytta også, og er ikke blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå