Gå til innhold

Jeg er så lei meg :( Gjelder Tåkedis farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel vanlig å levere inn varen en ikke er fornøyd med før en får refundert penger....? Men de burde ha opplyst om det da du pratet med dem

Anonymous poster hash: 8cf03...f93

Skrevet

Selvsagt må dere levere tilbake malingen før dere får pengene... Ellers kan jo bare flere gjøre som dere og få gratis maling til huset...

Anonymous poster hash: 32c7c...04d
Skrevet

Hei.

Jeg ser også helt klart at fargene ikke samsvarer på de to bildene som er vist her. Det må jo være en feil.

Meeeeeen likevel vil jeg snike inn at den evt "feilvaren" du har fått, er mange ganger finere enn Tåkedis. Men det hjelper sikkert ikke :)

Gudd løkk

Skrevet

Selvsagt må dere levere tilbake malingen før dere får pengene... Ellers kan jo bare flere gjøre som dere og få gratis maling til huset... Anonymous poster hash: 32c7c...04d

Ja, klart det. Vi spurte henne i butikken den dagen, skal vi komme med de andre spannene og hun svarte nei.

Idag får jeg vite at vi må levere dem inn først. Det er helt utrolig.

Anonymous poster hash: ea820...04f

Skrevet

Hei.

Jeg ser også helt klart at fargene ikke samsvarer på de to bildene som er vist her. Det må jo være en feil.

Meeeeeen likevel vil jeg snike inn at den evt "feilvaren" du har fått, er mange ganger finere enn Tåkedis. Men det hjelper sikkert ikke :)

Gudd løkk

Hadde du sett den live, så hadde du nok ikke tenkt det. Den er grusom.

Skrevet

Selvsagt må dere levere tilbake malingen før dere får pengene... Ellers kan jo bare flere gjøre som dere og få gratis maling til huset... Anonymous poster hash: 32c7c...04d

Ja, klart det. Vi spurte henne i butikken den dagen, skal vi komme med de andre spannene og hun svarte nei.

Idag får jeg vite at vi må levere dem inn først. Det er helt utrolig.

Det var da veldig rart! Teit av de å ikke gi dere beskjed. Får håpe det ordner seg for dere nå da :)

Anonymous poster hash: 32c7c...04d

Skrevet

Ja, klart det. Vi spurte henne i butikken den dagen, skal vi komme med de andre spannene og hun svarte nei.Idag får jeg vite at vi må levere dem inn først. Det er helt utrolig.Anonymous poster hash: ea820...04f

Det var da veldig rart! Teit av de å ikke gi dere beskjed. Får håpe det ordner seg for dere nå da :)Anonymous poster hash: 32c7c...04d

Jo takk for det, det håper jeg å, for nå er jeg lei.

Skrevet

Her er jeg igjen :)

Ventet og ventet på pengene mine, de kom aldri. Ringte til butikken idag og fikk beskjed om å komme med alle spannene idag, da blir pengene overført til min konto. Hæ???

De kunne ha sagt det med en gang og ikke la meg vente som en tulling.

Jeg kommer ikke til å være blid når jeg bringer de spannene til dem. Siste gang jeg setter mine fot i den butikken.

Å Herregud!!! For et dårlig service da! Tror dere gjør rett i å aldri handle i den butikken igjen. Fy faen, jeg hadde blitt så forbanna!

Skrevet (endret)

Denne må de ha blandet feil. Reklamer du, så maler dere over. Skjønner godt at du blir stresset for dette.

Ser du har klaget..

Endret av Mrs Smith
Skrevet

Herregud. Er dere ikke ferdig med denne saken ennå?

Det er snakk om maling på et hus.

Anonymous poster hash: 8cfe4...172

Skrevet

Er IKKE du helt god ?? Kan du ikke komme deg ut av denne tråden om den plager deg så mye?

Jisses, for noen folk det finnes her!

Skrevet

Er IKKE du helt god ?? Kan du ikke komme deg ut av denne tråden om den plager deg så mye?

Jisses, for noen folk det finnes her!

Haha. For en reaksjon. Er kanskje du som skal ta en titt i speilet.

Igjen. Vi snakker om MALING.

Ingen har daua.

Skrevet

Ikke rart mange boligfelt ser ut som de gjør, når det finnes så likegyldige folk som deg. Det er dyrt og tidskrevende å male et helt hus. I tillegg skal det jo vare ett kvart hundre år. Heier på deg, HI

Anonymous poster hash: 036b2...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...