Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Rar overskrift, men skal prøve å forklare så godt som mulig. Jeg var hennes sjef i fem månder. På de fem månedene var hun ofte syk. Et mønster viste seg og hun misbrukte sykelønn ordning. Noe mine ledere over meg var enig med. I to måneder satte jeg krav til henne at jeg kunne tilrettelegge for henne i samarbeid med lege før hun kunne gå fra ekstravakter til en mer fast stilling. I de to månedene møtte hun ikke opp på ukentlige møter. Hennes unnskyldninger var mange og møter med nav på søndag (aldri hørt om). I etter tid har jeg funnet ut at hun ruset seg og egentlig er veldig ustabil. Til slutt kom hun aldri på jobb igjen. Så sendte henne oppsigelse og en standard attest med start og slutt dato. En uke etterpå kommer barnevernet på døren med bekymring om rus og omsorg svikt i hjemmet. Dette fant de fort ut at ikke stemte. Hun sprer stygge rykter rundt om kring. Vi har en del felles venner (de trekker seg unna henne). Jeg går med hjertet i halsen og bare venter på neste stikk. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Anmelde eller bare la henne være? Bare så utrolig lei meg for hun var en av mine beste når hun først var på jobb. Hi. Anonymous poster hash: 2eaaf...d02
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 De må jo undersøke alle bekymringsmeldinger, men len deg tilbake. De skjønner jo grunnen hvis de besøker dere et par ganger og du kanskje etter hvert forteller at du tror dette kan være en hevnaksjon.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 De må jo undersøke alle bekymringsmeldinger, men len deg tilbake. De skjønner jo grunnen hvis de besøker dere et par ganger og du kanskje etter hvert forteller at du tror dette kan være en hevnaksjon. Barnevernet henla saken etter to dager. Ingen rus eller omsorgssvikt. Greit de undersøker. Heller en gang for enn en gang for mye. Men føler jeg må leve med denne ustabile personen i bakgrunn og egentlig aldri få lov til å slappe av :/ Hi Anonymous poster hash: 2eaaf...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå