Gå til innhold

Hva er deres modningstegn og når fikk dere disse?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 35 og fikk konstatert at hodet var festet for et par dager siden. Har en uke nå kjent stikninger "der nede" og jeg har sterke kynnere med mensmurringer og noen går bak ryggen. Dette har jeg hatt tidligere også, men nå er de sterkere.

Jeg vet at jeg kan gå flere uker sånn, men hvordan er det med dere? :)

Fortsetter under...

Er i uke 38, førstegangsgravid og hodet er ikke festet. Har en god del modningstegn, så jeg håper fødsel nærmer seg. Har hyppige kynnere gjennom dagen, men de mer mer regelmessige når jeg slapper av. Har mye menssmerter, og underlivet føles hovent og ømt (akkurat som om noe skal dette ut derfra, rett og slett..) Har hatt noe løs mage og kvalme, men dette har gitt seg det siste døgnet.

Har begynt med modningsakupunktur på sykehuset, og håper dette har effekt.

Har enda 2 uker til termin, men krysser fingrene for at han kommer før.

Anonymous poster hash: d1847...3d8

Hadde også hodet festet i uke 35, er nå i uke 40, begynner å få sterkere kynnere om kveldene. Stikkingen har vært der siden uke 35. Begynner å bli utålmodig nå :)

Anonymous poster hash: 91301...1b1

Ja, det skjønner jeg :) Vi har jo startet nesten likt med disse modningstegnene.  Men du har ikke lenge igjen da. Lykke til videre :):tommel:  :tommel:  :tommel:

Begynte å kjenne menssmerter i uke 33/34. Har vært litt av og på med dette. Litt kynnere har jeg også selvfølgelig hatt. Er i uke 36 nå, og i går kveld hadde jeg konstante menssmerter i rygg og endel kynnere. Var borte da jeg våknet i dag. Alt i alt begynner modningen å bli tydeligere og sterkere.

Min nr 4, dette.  

36+4 og mye "menssmerter".

Kynnerne er hyppigere og jeg kjenner at vi nærmer oss slutten.

Hodet er ikke festet, og kommer nok ikke til å bli det heller før jeg føder, siden det er fjerde barnet.

Men vet av erfaring at denne modningen ikke skjer sånn helt over natta, så blir nok ikke noe fødsel før jeg blir satt igang i uke 39. Håper da på å være godt moden, så kommer det lettere igang.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...