Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg har lest at egget fester seg ca dag 6-7 etter befruktning.

Gjelder dette ved ivf også? Eller må vi her regne etter innsett?

Så det jeg lurer på er vel om der er hvor lenge embryoet har oppholdt seg i livmoren som betyr noe, eller om det er alderen på embryoet som har noe å si...

Jeg er bare på rugedag to, men eggene ble befruktet for 5 dager siden.

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene
Skrevet

Legen min på Riksen sa at egget fester seg ca. 4 dager etter egginnsett. Altså ca. 6 dpo... Jeg fikk satt et to døgn gammelt egg.

Lurer på når man kan teste jeg sett at det fester seg 4 dager etter innsett. Fikk innsett for 5 dager siden og døøøør av spenning!! Tempen min skøyt i været i går.... Lurer på om det virkelig festet seg i går ❤❤

Lykke til!! 🍀🍀🍀

Skrevet (endret)

Spennende!

Jeg temper ikke denne gangen. Ble så opphengt i det sist, og var hverdag livredd for at tempen hadde sunket igjen. .. Så jeg får heller vente og se.

Jeg satte på mandag inn to tredager-gamle embryo. Så dette er utrolig spennende!

Masse lykke til 💜💚💙💜

Endret av elibjo
Skrevet

Hausken sa til meg at det fester seg 6-7 dager etter befruktning, uavhengig av innsett. Jeg fikk en fire dager gammel morula inn og jeg våknet av voldsom stikking på natt til dag 7 etter uttak så tror det stemte godt med meg :)

Lykke til med det nye forsøket ditt Elibjo :) Håper den sitter denne gangen :) Her er det tre mndr igjen til termin :)

Skrevet

Takk, Småen! Godt å se at det gikk så bra med deg!

Jeg hadde uttak, og derav befruktning, på fredag så da nærmer det seg kraftig de der 6-7 dagene ☺

Denne gangen hadde jeg så godt som ingen smerter etter uttak, så tenker alt jeg kjenner av stikking og strekking nå kan være et godt tegn :) Det gjør feks nokså vondt å være tissetrengt! Våknet i natt av at jeg måtte ordentlig tisse (i seg selv uvanlig), og det gjorde så vondt at jeg ble direkte kvalm.

Så jeg følger litt spent med. Vet ikke helt hvordan jeg skal sammenlikne det med forrige forsøk, fordi da var jeg helt ødelagt fra uttak. Nå er jeg i superform! Håper ikke det betyr at det er mislykket.

Time will show!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...