Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Dette er en alternativ terapiform som brukes mye på barn med lærevansker, dysleksi, adhd og konsentrasjonsproblemer. Er det noen som har erfaringer å dele her? Anonymous poster hash: 4aacc...e52
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 har dessverre ikke erfaringer, men vurderte det for et par år siden til eldstemann. Kan være vi prøver det, men akkurat nå utredes han på BUP, så vi får se hva som kommer ut der før vi vurderer noe alternativt. Kollega av mannen hade veldig god erfaring med det i forb. med sin sønns vansker. De merket stor forbedring! Anonymous poster hash: 252ff...b32
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Ja jeg har fått det anbefalt av en bekjent. Har et barn som ikke har dysleksi eller lærevansker (tilsynelatende), men som er urolig og sliter med å holde fokus. barnet er også mye sint og frustrert. Synes dette høres veldig spennende ut. HI Anonymous poster hash: 4aacc...e52
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Ja jeg har fått det anbefalt av en bekjent. Har et barn som ikke har dysleksi eller lærevansker (tilsynelatende), men som er urolig og sliter med å holde fokus. barnet er også mye sint og frustrert. Synes dette høres veldig spennende ut. HI Anonymous poster hash: 4aacc...e52 Min gutt sliter også med fokus (bla), og er veldig sensitiv bla for lyder/støy. Vi var på en konsultasjonstime, men han var da ganske liten og ble anbefalt og vente litt. Hadde ikke vært mulig å få ham til å sitte å høre på disse lydene de har. Tror han var 3 år da. Er nå 8. Testen viste at han var veldig sensitiv for lyder, som vi jo hadde merket. Anonymous poster hash: 252ff...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå