Gå til innhold

Mye kynnere, andre som opplever det så tidlig?

Anbefalte innlegg

Er i uke 14 og har enormt mye kynnere. Begynte før og i uke 13 apurte jeg etter sykemelding pga mye kynnere. Det har roa seg mye etter jeg begynte å ta det med ro, men i dag, så har det vert helt på tur igjen ennå  til at jeg har tatt det med ro. Føler den ene overgår den andre. Har ver sånn i hele dag. Er det andre som opplever mye kynnere? syns det er skummelt.Målte livmorhals sist uke som ikke var påvirket av kynnere og hadde normal lengde. Syns det er skummelt når det er så tidlig og vet at ingenting blir gjort for å stoppe.

Fortsetter under...

Kan dere forklare kynnere? :) har lest litt om det iforhold til det jeg merker godt og kynnere er det som kommer opp. Skal til lege på tirsdag så får nok svar da, men vil gjerne høre hva dere opplever :) førstegangs her, 13 uker !

• 2 uker senere...

Annonse

Har nettopp startet 2. trimester, så jeg kjenner ikke noe til kynnere enda. Men i mitt første svangerskap hadde jeg kynnere hele tiden (og da mener jeg HELE tiden), helt fra jeg kunne kjenne livmoren over skambeinet. Sikkert tidligere også, uten at jeg kjente det. Det gikk helt fint, jeg jobba 100% helt ut, og gikk 1 uke over tiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...