Gå til innhold

Fjællreven eller Bergans?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en del fra begge merkene, men her ernoen favoritter:

Fjellbukse-fjellreven

Allværsjakke som både er vann- og vindtett- bergans (norrøna er også bra, men lettere å få hull i)

Parkas-fjellreven

Ullgenser-fjellreven (Devold sin Nansen er også god og den varmeste genseren jeg eier)

Hver og en til sitt bruk.

Har gode erfaringer med begge. fjellreven er nok hakket bedre kvalitet, ofte grovere i stoffet.

Derimot er jo stilen ganske forskjellig på de to da.. Bergans er mye fargerikt og sporty, fjellreven er mye i naturfarger og classisk ut i naturen aktig.

Anonymous poster hash: 1434f...6b5

Har en del fra begge merkene, men her ernoen favoritter:

Fjellbukse-fjellreven

Allværsjakke som både er vann- og vindtett- bergans (norrøna er også bra, men lettere å få hull i)

Parkas-fjellreven

Ullgenser-fjellreven (Devold sin Nansen er også god og den varmeste genseren jeg eier)

Takk for svar :)

Har kikket litt på parka jakkene til Fjellreven, de ser veldig fine ut.

Hvilken bukse er det du mener?

Anonymous poster hash: 59603...ebb

Annonse

Har en del fra begge merkene, men her ernoen favoritter:Fjellbukse-fjellrevenAllværsjakke som både er vann- og vindtett- bergans (norrøna er også bra, men lettere å få hull i)Parkas-fjellrevenUllgenser-fjellreven (Devold sin Nansen er også god og den varmeste genseren jeg eier)

Takk for svar :)Har kikket litt på parka jakkene til Fjellreven, de ser veldig fine ut.Hvilken bukse er det du mener? Anonymous poster hash: 59603...ebb

Den nyeste jeg har er keb, og den andre er så gammel at jeg vet ikke hva modellen heter.

Anonymous poster hash: a6dfb...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...