Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg og sønnen min har likt veldig godt å lese disse bøkene! Vil gjerne høre om andre bøker som er fine å lese sammen, med humor! Sønnen min er 8 år. Anonymous poster hash: 15d7f...22c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Gummi-Tarzan Anonymous poster hash: 58462...e9b
_Bifrost_ Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 "Vesle Virgil" av Ole Lund Kirkegaard. Han bor i et hønsehus sammen med en enbeint hane, drikker brus til frokost og vasker seg aldri. Veldig morsom bok Kan også anbefale "Onkel Oskars saueost" av Torvald Sund. Den er også fryktelig artig, og litt ekkel
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Kan virkelig anbefale Gangsterbestemor, det er en morsom bok som virkelig gjorde inntrykk på sønnen min. Den er skrevet at den engelske humoristen David Williams (kjent fra Little Britain), så humoren er bra, men den sneier også innom ganske alvorlige temaer som en kreftsyk bestemor. Han har to andre bøker også, den ene heter Den rikeste gutten i verden, den tredje er under oversettelse og har ikke kommet ut i Norge enda (den heter Demon Dentist på engelsk). Alle bøkene hans har ligget og ligger på bestselgerlistene verden over... Bøkene til Kirkegaard og bøkene til Roald Dahl. Av lese-selv bøker har Timmy Tabbe og En pingles dagbok vært populære, det er enkle bøker å lese selv. Anonymous poster hash: 1f8f6...ec9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Takk for tipsene! : ) HI Anonymous poster hash: 15d7f...22c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Den rikeste gutten i verden:) Anonymous poster hash: feb14...b55
Helene Harepus Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Zombie-Bjarne av Sigbjørn Mostue og Gutta i trehuset med 13 etasjer av Andy Griffiths 😊
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 "Vesle Virgil" av Ole Lund Kirkegaard. Han bor i et hønsehus sammen med en enbeint hane, drikker brus til frokost og vasker seg aldri. Veldig morsom bok Kan også anbefale "Onkel Oskars saueost" av Torvald Sund. Den er også fryktelig artig, og litt ekkel Er disse noe for en snart 6-åring også? Anonymous poster hash: a5b41...e2b
_Bifrost_ Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 "Vesle Virgil" av Ole Lund Kirkegaard. Han bor i et hønsehus sammen med en enbeint hane, drikker brus til frokost og vasker seg aldri. Veldig morsom bok Kan også anbefale "Onkel Oskars saueost" av Torvald Sund. Den er også fryktelig artig, og litt ekkel Er disse noe for en snart 6-åring også? Anonymous poster hash: a5b41...e2b Vesle Virgil kan passe for en snart 6-åring, saueosten er nok bedre for barn som er litt eldre "Dustene" av Roald Dahl kan også passe for en/ei på snart 6
Høstduft Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Herr Grim er en kjempemorsom bok. Tror det finnes to bøker om han og en lydbok
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Jeg lo meg i hjel av Kurtby. Vet ikke om den ville vært like morsom for et barn. Anonymous poster hash: dd528...788
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Jeg lo meg i hjel av Kurtby. Vet ikke om den ville vært like morsom for et barn. Anonymous poster hash: dd528...788 Har kun igjen Kurtby av kurt-bøkene, så tenkte å lese den nå. De andre bøkene har da vært veldig morsom for oss begge to : ) HI Anonymous poster hash: 15d7f...22c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Nikolai-bøkene. Hysterisk morsomme. Jeg ler så jeg knapt greier å lese innimellom:) Både han på 6 og han på 10 synes bøkene er veldig morsomme. Far i huset også Anonymous poster hash: 291b8...1dc
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Klaus Hagerup sine barne-/ungdomsbøker. Feks Marcus-bøkene. Eller 'Høyere enn himmelen'. Anonymous poster hash: f4ccf...221
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Klaus Hagerup sine barne-/ungdomsbøker. Feks Marcus-bøkene. Eller 'Høyere enn himmelen'. Anonymous poster hash: f4ccf...221 *MarKus-bøkene. Anonymous poster hash: f4ccf...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå