Gå til innhold

Kommer man seg nærme strømstad med tog? Fra oslo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker ikke bil og blir veldig bussyke..

Anonymous poster hash: ae45b...49d

Fortsetter under...

Skrevet

Mulig Gøteborg-toget stopper der - du må ringe nsb og høre. 

Ellers går det an å ta tog til Sandefjord, og ferje over til Strømstad.

Skrevet

Da tar dere tog fra der dere bor til s.fjord. Ferja fra s.fjord til str.stad koster dere 90 kr for alle 4 (dere er to voksne og to barn, er dere ikke?) hver vei, altså 180 til sammen :-) 

Skrevet

Da tar dere tog fra der dere bor til s.fjord. Ferja fra s.fjord til str.stad koster dere 90 kr for alle 4 (dere er to voksne og to barn, er dere ikke?) hver vei, altså 180 til sammen :-) 

Det var jo mye billigere enn hva jeg hadde sett for meg :-) Er det fint å komme seg rundt på strømstad uten bil tro?

Anonymous poster hash: ae45b...49d

Skrevet

Ja, det  er en koselig by å rusle rundt i :-) hvis dere skal ut til campingplassene er det nok litt langt å gå, er 5-6km tror jeg. Men det går buss fra sentrum, og den tar ca.10min bare :-) ferja til Koster går innefra Strömstad sentrum, og den bruker bare 30min tror jeg ut til Koster, er heller ikke så dyr. Får  dere fint vær blir det en knalltur :-) Daftø camping har mange opplevelser for barn og gode bademuligheter, på Koster er det bilfritt, og fantastisk deilig sandstrand på Nord-Koster (den delen av øyene hvor ferja legger til). Det kan hende dere bør reservere teltplass på Daftø god tid i forveien - kan være mye folk midt på sommeren, ellers er Lagunen camping også et alternativ :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...